ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

نسخه نهایی نرم افزار Nero 8.0

نرم افزار Nero 8 - بهترین انتخاب جهت ذخیره سازی اطلاعات، فیلم های ویدیویی، تصاویر و فایل های موسیقی بر روی انواع CD/DVD است.

برنامه نویسی محیط ظاهری (Interface) نرم افزار در نسخه هشتم بطور کامل از اول صورت گرفته و کاملآ بهبود یافته است بگونه ای که نرم افزار Nero Burning ROM 8 در هنگام اجرا سریعتر از نسخه های دیگر عمل می کند. امکان دسترسی از محیط Nero Burning ROM به بانک اطلاعات Nero Home نیز به آسانی انجام می شود و پس از آن کاربر خود را در برابر گزینه های سودمند فراوانی از جمله "جستجو" با استفاده از برنامه ی "Nero Scout" می بیند.

 

نرم افزار Nero 8 این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمام آنها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید. با استفاده از پنجره ی Nero Home که در حقیقت وظیفه مدیریت فایل را بر عهده دارد، شما حتی می توانید تجربه ی استفاده همزمان از کامپیوتر (PC) و تلویزیون (TV) را داشته باشید. اگر می خواهید در اتاق استراحت خود به برنامه های تلویزیون نگاه کرده و آنها ذخیره سازید و یا بجای آن به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید، برنامه Nero 8 همان نرم افزاری است که احتیاج دارید.

نسخه جدید Nero با بیشترین امکاناتی که تا به حال دیده اید می تواند از تصاویر شما یک اسلاید متحرک ساخته و سپس آنها را بر روی یک CD/DVD ذخیره نماید. با کمک این برنامه امکان ویرایش فیلم های ویدیویی شما به آسانی وجود دارد. حتی می توانید برای خود یک فیلم با فرمت DVD به همراه Menu های آن بسازید.

در Nero 8 پشتیبانی کاملی از تکنولوژی Blu-Ray صورت می پذیرد تا به وسیله آن اطلاعات خود را با دو فرمت های BD-RE و BD-R ذخیره نمایید. استفاده از این فناوری شما را قادر می سازد تا بر روی یک دیسکت مخصوص، بین 25 تا 50 گیگابایت را رایت (Write) کنید.

امکانات برجسته نرم افزار Nero 8 عبارتند از:

Nero Mobile: یک محیط چندرسانه ای جهت انتقال اطلاعات (فایل و موسیقی) به موبایل شما
Nero Sipps: استفاده رایگان از تکنولوژی VoIP
پشتیبانی همه جانبه از فناوریهای Blu-ray و HD DVD
پشتیانی کامل از فرمت های MP3 و mp3PRO
یک نرم افزار پیشرفته مدیریت فایل های صوتی و تصویری
بهینه سازی نرم افزار از نظر شناخت فرمت های مختلف ویدیویی

برخی از برنامه های جانبی که به همراه نرم افزار Nero 8 دانلود می شوند:

Nero Mobile
Nero Home
Nero Scout
Nero StartSmart
Nero Burning ROM
Nero Express
Nero WaveEditor
Nero SoundTrax
Nero Vision
Nero Recode
Nero ShowTime
Nero MediaHome
Nero PhotoSnap
Nero CoverDesigner
Nero Toolkit
Nero BackItUp
InCD
Nero SoundBox
Nero ImageDrive

برنامه Nero 8 دیگر شامل چه امکانات جدیدی است؟!

- افزوده شدن برنامه Nero DiscCopy که در حقیقت یک gadget است و کاربران ویندوز ویستا می توانند آنرا به Sidebar خود اضافه نمایند تا با زدن یک کلیک CD/DVD خود را کپی کنند.
- دیگر نگران از دست دادن اطلاعات خود بر روی دیسکت های خراب شده نباشید. قابلیت Nero RescueAgent در بیشتر مواقع امکان بازیابی اطلاعات موجود بر روی این دیسکت ها را خواهد داشت.
- فیلم های ویدیویی خود را مستقیمآ از درون Nero 8 در سرویس هایی مانند Youtube, MySpace و My Nero آپلود کنید.

 دانلود: از سرور رپیدشر بخش اول | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
 دانلود: از سرور مگا آپلود بخش اول | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10

مایکروسافت فرهنگ لغت آنلاین ارائه کرد

کمپانی مایکروسافت سرویس جدیدی را برای ترجمه لغات و متون زبان های مختلف ارائه کرد. ابزار Windows Live Translator سرویس جدیدی از خانواده محیط Windows Live است که می تواند بطور مستقیم یک صفحه وب و یا بخشی از متن را بطور کامل به زبان دیگری ترجمه کند.

فناوری "مترجم زنده مایکروسافت" توسط شرکت نرم افزاری Systran تهیه شده است. در این ابزار گزینه جداگانه ای برای ترجمه متون مرتبط با فناوری های نوین نظیر رایانه نیز در نظر گرفته شده است که ترجمه متون رایانه ای را قابل فهم تر پردازش کند.

هنوز توضیحات و مشخصات بیشتری درباره امکانات دیگر این ابزار اعلام نشده است. سرویس هایی مانند Babel Fish از شرکت Altavista و یا مترجم گوگل رقبای اصلی این ابزار مایکروسافت شناخته میشوند چنانکه کارشناسان عقیده دارند سرویس Windows Live Translator از امکانات بیشتری برخوردار است که در آینده به نمایش عموم می گذارد.

 مشاهده: Windows Live Translator Beta
 مشاهده: Babel Fish Translation
 منبع خبر: BetaNews 

دانلود ویندوز سرور 2008 نسخه آزمایشی سوم

سیستم عامل ویندوز سرور 2008 نسخه آزمایشی سوم (Windows Server® 2008 Beta 3) به متخصصان رشته فناوری اطلاعات (IT) کمک می کند تا زیر ساخت سرور های خود را قابل انعطاف پذیر تر از گذشته نمایند. در عین حال این ویندوز می توانند ارتباط مستحکم تری را بین نرم افزارها و سرویس های تحت وب ایجاد نماید.

ویندوز سرور 2008 نسخه آزمایشی سوم زمان دار بوده و در روز 7 آپریل سال آینده غیر فعال می شود. پس از این تاریخ، شما می توانید این ویندوز را از روی سیستم خود پاک نمایید و یا با پرداخت هزینه نسبت به ارتقاء آن به نسخه نهایی اقدام کنید.

این محصول جدید جهت نصب و اجرا نیازمند شماره سریال مجاز می باشد. شما می توانید آنرا بدون استفاده از شماره سریال نیز نصب کنید، اما پس از مدت 30 روز امکانات آن غیر فعال خواهند شد.

درصورت دریافت شماره سریال از طریق ایمیل مایکروسافت، علاوه بر دانلود ویندوز سرور 2008 می توانید نسبت به دریافت یک DVD آن نیز اقدام نمایید.

 دانلود: Windows Server 2008 Beta 3 Enterprise | Standard | Datacenter
 دانلود: Windows Server 2008 Beta 3 Web Server
 دانلود: Windows Server® 2008 Beta 3 for Itanium-based Systems
 منبع خبر: نقل از Neowin

نوامبر زمان خداحافظی با GeForce 8800 Ultra پادشاه کارت گرافیک

کمپانی Nvidia بزرگترین تولید کننده ی چیپست های گرافیکی (GPU) در دنیا اعلام کرد قصد دارد در اواسط ماه نوامبر سال جاری (آبان ماه) خط تولید محصولات خود را با نمونه های پیشرفته تر جایگزین نماید.

هرچند که به گفته ی رسانه های خبری Nvidia قصد ندارد تا پادشاه کارت های گرافیک خود یعنی GeForce 8800 Ultra را به این زودی ها توسط چیپست جدید که با نام G92 شناخته می شود از سلطنت خلع کند اما با مرور سیاست های گذشته این شرکت بعید به نظر می رسد که این کمپانی تا قبل از شروع فصل بهار یک محصول بی نظیر دیگر را معرفی نکند.

از سوی دیگر برخی از منابع خبری نیز گزارش می دهند Nvidia روز 12 ماه نوامبر را جهت ارائه تجاری چیپست های گرافیکی G92 در نظر گرفته است و هدف از ساخت این چیپست تنها بهینه سازی نمونه های قبلی است و نه ارائه یک پردازنده گرافیکی فوق العاده کلاس بالا (ultra high-end).

پیش بینی می شود در چیپست های G92 شاهد بهینه سازی در موتور گرافیکی PureVideo HD، پشتیبانی از اسلات های PCI Express 2.0، خروجی DVI و HDMI باشیم.

باید دید چه زمان تولید کنندگان اصلی چیپست های گرافیکی پشتیبانی از فناوری DirecX 10.1 را در دستور کار خود قرار خواهند داد. هم اکنون پروژه تولید چیپست G92 با هدف تولید چیپست هایی 62 نانومتری در مرکز تحقیقاتی TSMC دنبال می شود.

 منبع خبر: نقل از MSFN

یاهو 300 میلیون دلار برای خرید شرکت BlueLithium پرداخت کرد

کمپانی یاهو قدرت رقابت خود در عرصه تبلیغات آنلاین را با خرید 300 میلیون دلاری شرکت BlueLithium بهبود بخشید. خبر خرید BlueLithium روز چهارشنبه اعلام شد و وب سایت رسمی BlueLithium نیز به اطلاع رسانی این خبر پرداخت.

BlueLithium شرکتی است واقع در ایالت کالیفرنیا کشور امریکا که به سرویس دهی تبلیغات آنلاین و بنرهای تبلیغاتی برای حدود 1000 وب سایت اینترنتی مشغول است. توانایی شرکت BlueLithium می تواند یاهو را قادر سازد تا در میدان رقابتی تبلیغات با گوگل و مایکروسافت باقی بماند.

بر طبق گفته یاهو خرید BlueLithium تا سه ماه آخر سال جاری میلادی تکمیل خواهد شد که در نهایت BlueLithium به یک شرکت زیر مجموعه ای یاهو تبدیل می شود.

در بخش زیر مجموعه سرویس های تبلیغاتی یاهو هم اکنون دو قسمت Yahoo Publisher Network و Right Media Exchange قرار دارند که به زودیBlueLithium نیز به این خانواده اضافه میشود.

شایان ذکر است که سبقت جویی های سه شرکت یاهو، مایکروسافت و گوگل در زمینه تبلیغات آنلاین باعث شده است که هر سه کمپانی را به خرید شرکت های متخصص در این امر مجبور کند. اما شرکت یاهو نیاز بیشتری به بهبود حضور خود در عرصه تبلیغات دارد زیراکه بر اساس برآورد سود خالص شرکت یاهو در سال جاری میلادی به نسبت سال گذشته، یاهو در کسب جایگاه مالی کاهش سودی نشان داده است.

 مشاهده: سایت رسمی Bluelithium
 منبع خبر: نقل از PCWorld

تصویب حداقل قیمت ADSL برای شرکت‌‌های اینترنتی

رییس کمیسیون اینترنت سازمان نظام‌صنفی رایانه‌یی استان تهران از تعیین و به تصویب رسیدن قیمت کف اینترنت پرسرعت (ADSL) در این کمیسیون خبر داد.

ناصرعلی سعادت با بیان اینکه چندی بیش تعرفه‌ پهنای باند مشخص شد، اظهار کرد: "در حال حاضر نیز فرمول محاسبه‌ قیمت کف اینترنت پرسرعت مشخص و تعیین شده که در این محاسبه تعرفه‌ پهنای باند شرکت تقسیم بر ضریب همزمانی (شرینگ) به علاوه‌ شش هزار تومان محاسبه می‌شود."

وی با بیان این که شرکت‌های PAP کارشان فروش اینترنت نیست بلکه در زمینه‌ پورت فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: کف قیمت را در اینترنت پرسرعت مشخص کردیم و شرکت‌ها نیز حداکثر تا 10 درصد می‌توانند برروی این قیمت‌ها تخفیف دهند و از طرفی با این کار شرکت‌های ارایه‌کننده‌ این سرویس برای این که قیمت را به مشتری و مصرف‌کننده بدهند مجبورند به مشتری خود ضریب شرینگ یا به اشتراک‌گذاری را اطلاع دهند تا خریدار از جنسی که خریداری می‌کند، آگاهی لازم را داشته باشد.

به گفته‌ سعادت، مشخص شدن این کف قیمت از دامپینگ جلوگیری می‌کند زیرا بسیاری از شرکت‌ها اقدام به دامپینگ کرده و سرویس خود را بسیار ارزان‌تر از دیگر شرکت‌ها به فروش می‌رسانند. او یادآور شد: شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات ADSL موظف شده‌اند اطلاعاتی پیرامون ضریب اشتراک این سرویس در هنگام فروش در اختیار مشتریان خود بگذارند تا خریداران با اطلاعات درست و کاملی سرویس مورد نظر خود را خریداری کنند و در چارچوب که مشخص شده، مشخصات کالا و خدمات عنوان می‌شود و اطلاعات کاملی پیرامون خدمتی که به کاربران و مشتریان داده می‌شود ارایه شده است.

وی افزود: به عنوان مثال در مورد سرویس ADSL، اطلاعاتی پیرامون ضریب اشتراک این سرویس، داده می‌شود و شرکت‌ها موظف خواهند بود در هنگام فروش این سرویس، اطلاعات را به مشتریانشان بگویند تا خریداران با اطلاعات کامل محصول موردنظر خود را خریداری کنند.

بنا بر اعلام این کمیسیون در نظر دارد در مراحل بعدی چارچوب و قوانینی نیز در رابطه با دایل‌آپ، هاستینگ، دامین و پهنای باند تدوین و ارایه کند.

 منبع خبر: ایسنا

Opera ۹.۵ Alpha امکانات جدید + دانلود

 

Opera شاید در ارائه نسخه جدید به اندازه‌ی روباه و حاکم مرورگر‌ها مورد توجه قرار نگیرد، ولی این مرورگر شایسته‌ی توجه بیشتر است. امکانات کم نظیر و سرعت بالا، بعلاوه‌ی ارائه‌ی نسخه‌های مختلف برای دستگاه‌های مختلف از کنسول‌های بازی مثل Wii تا گوشی‌های موبایل و PDAها این مرورگر را برجسته‌تر از قبل می‌کند.

در کل تغییرات شامل یک موتور ترجمه‌ی جدید و برطرف کردن تعداد زیادی از مشکلات امنیتی و زمان شروع‌های بهتر برای برنامه است. در ادامه به بررسی بیشتر امکانات جدید خواهیم پرداخت.
جستجوی کامل تاریخچه

بیشتر مروگر‌های جدید به شما قابلیت انتخاب یه موتور جستجوی پیش‌فرض را می‌دهند و همچنین یه تاریخچه از URLهایی که مشاهده کرده‌اید را نگه می‌دارند تا وقتی که شما شروع به نوشتن یک آدرس جدید می‌کنید یک لیست از انتخاب‌های مشابه نمایش داده می‌شود تا در وقت شما صرفه جویی شود. Opera 9.5 این دو قابلیتِ جستجو و تاریخچه را به اضافه‌ی کمی خلاقیت و جذابیت با هم ترکیب کرده است.

روش کار بدین صورت است. در URL bar عبارت "opera:historysearch" را بنویسید تا صفحه‌ی جستجوی جدیدی باز شود. در این صفحه عبارت مود نظر خود را بنویسید تا Opera در تمام صفحاتی که در تارخچه‌ی شما موجود است به دنبال آن کلمه بگردد. البته اوپرا به دنبال آن کلمه در کل صفحه  (شامل کل متن صفحات بازدید شده که توسط Opera در کامپیوتر شما ذخیره می‌شود) می‌گردد. از این به بعد اگر شما هفته‌ی پیش مطلبی را خوانده‌اید ولی یادتان نمی‌آید در کدام سایت آن را خواندید، می‌توانید از اوپرا کمک بگیرید.

البته شاید نوشتن عبارت "opera:historysearch" هر دفعه زیاد جالب نباشد، ولی شما می‌توانید این URL را به Bookmarkهای خودتان این مشکل را حل کنید. ضمناً قابلیت Full History Search با URL Barیکپارچه شده است. بدین صورت که اگر شما صفحه‌ای حاوی عبارت "دانلود این برنامه" را قبلاً دیده باشید، با نوشتن این عبارت در URL Bar لینک آن صفحه هم در ضمن پیشنهاد‌های نمایش داده شده گنجانده می‌شود.

Drag و Scroll

اگر موس شما Scrollbar ندارد و شما از این که برای بالا و پایین بردن صفحه باید هردفعه موس را به منتها علیه سمت راست ببرید خسته شده‌اید، Opera برای شما راه حلی در نظر گرفته است. عبارت "opera:config#UserPrefs|ScrollIsPan" را در نوار آدرس خود بنویسید و قابلیتِ "Scroll is Pan" را فعال کنید.

اکنون شما می‌توانید روی صفحه کلیک کرده و به هرطرف که می‌خواهید صفحه را بکشید. (چیزی شبیه به ابزار دست در فوتوشاپ) این قابلیت بسیار شبیه به طریقه‌ی هدایت صفحه در Opera Mini یا نسخه‌ی Opera برای Wii است. این در حالی است که به نظر می‌رسد راهی برای زوم کردن از طریق فقط موش‌واره وجود ندارد.
هم‌سان سازی توسط My Opera

Opera 9.5 به شما این قابلیت را می‌دهد که قسمت‌های Bookmarks، Speed Dial و Personal Bar را از طریق حساب‌های My Opera در چندین کامپیوتر هم‌سان کنید. دیگر کسانی که در محل کار و خانه‌ی خود Opera را نصب دارند، می‌توانند این دو مروگر را هم‌سان کنند.
تغییرات دیگر

تعدادی از تغییرات واضح را در بالا عنوان کردیم، اما تغییرات ریز و پنهان زیادی مانده است که کارایی این مرورگر را بالا می‌برد:

* Opera 9.5 از یک موتور  ترجمه‌ی جدید است که در Opera Mini 4 beta و در Wii Internet Channel استفاده شده است.

* Opera در کامپیوترهای Mac شبیه به نرم‌افزارهای بومی OS X عمل می‌کند.

* از یک موتور جدید و سریع‌تر JavaScript استفاده می‌کند.

* پشتیبانی از Screenreaders به آن اضافه شده است.

* قابلیت نصب شدن بر روی Windows Vista را دارد.

* یک نسخه‌ی bit-64 نیز دارد.

* امکان جانبیِ Opera Mail به آن اضافه شده است.

* اضافه کردن یک ویژگی "Open With" که به شما این امکان را می‌دهد که صفحاتی که هنوز با Opera مشکل دارند را با مروگر‌های دیگری مثل Firefox و IE باز کنید.

* قابلیت Content Blocking ارتقا پیدا کرده است.

* یه امکان Undo به Speed Dial اضافه شده است.

* کیفیت نمایش Thumbnailهای Tabهای مختلف افزایش یافته است.

* یک Skin زیبای فلزی رنگ برای نسخه‌ی Mac اضافه شده است.

* از OS X 10.1 پشتیبانی می‌شود.

تیم Opera Desktop همچنین گفته است که Opera 9.5 از مطابقت بیش‌تری با خدمات گوگل مانند Docs & Spreadsheets و تقویم گوگل دارد. البته تمام اشکالات برنامه حل نشده است. شما هنوز در موقع مشاهده‌ی Google Docs & Spreadsheets یک پیغام خطای "مرورگر پشتیبانی نمی‌شود" دریافت خواهید کرد مگر این‌که از یک آدرس مخصوص استفاده کنید. البته این مشکل گوگل است نه Opera.

 راهی برای حل مشکل Opera با خدمات گوگل + اطلاعات بیشتر در باره‌ی این نسخه‌ی جدید + خصوصیات جدید مرورگر اوپرا (از وبلاگ ITOnline) (بعلاوه‌ی اطلاعاتی در مورد سرعت این مرورگر)
دانلود کنید ولی مراقب باشید

باید دقت کنید که این نسخه آلفاست، حتی بتا هم نشده است! پس با پذیرفتن احتمال مشکلات امنیتی و نرم‌افزاری آن را نصب کنید. ضمناً سعی کنید در هنگام نصب محل نصب را تغییر دهید تا بر روی نسخه‌ی قبلی نصب نشود و شما بتوانید از نسخه‌ی قبلی خود نیز در مواقع نیاز استفاده کنید.

(حجم : 4.9 MB)

کشف یک آسیب پذیری خطرناک در نرم افزار پیغام رسان یاهو مسنجر

McAfee روز چهارشنبه عنوان کرد که یک آسیب پذیری جدید در نرم افزار پیغام رسان یاهو کشف شده است که امنیت کاربران آن را به خطر می اندازد.
بر طبق خبر منتشر شده در بلاگ آزمایشگاه McAfee، آسیب پذیری به هنگام قبول کردن گفتگوی تصویری در نرم افزار پیغام رسان یاهو رخ می دهد. McAfee همچنین عنوان کرد که یاهو را درمورد این آسیب پذیری مطلع کرده است تا پس از رفع آن نسخه جدید این نرم افزار را منتشر کنند. آزمایشگاه McAfee پس از مطلع شدن از وجود این آسیب پذیری در یکی از انجمن های امنیتیچینی زبان، وجود آن را در جدیدترین نسخه نرم افزار Yahoo Messenger 8.1.0.413 تائید کرد. قابل ذکر است که این آسیب پذیری با بهره گیری از یکی از مولفه به کار گرفته شده در ActiveX مربوط به قابلیت گفتگوی تصویری عمل می کند که در هر دو نگارش Yahoo Messenger 8.0 و 8.1 ویندوز تائید شده است.
یاهو نیز پس از تائید این موضوع، نسبت به دریافت هرگونه دعوت برای گفتگوی تصویری هشدار داد و عنوان کرد که به زودی نسخه جدید این نرم افزار را منتشر می نماید.

  منبع خبر : BetaNews

DirectX 10.1 به پردازنده های جدید گرافیکی‌ نیاز ندارد

مایکروسافت اطلاعات بیشتری در مورد نسخه جدید DirectX را منتشر کرد که بر اساس آن به جهت پشتیبانی‌ کامل آن علاوه بر سرویس پک 1 ویندوز ویستا ممکن است نیاز به تعویض کارت گرافیک نیز باشد. کارت های گرافیک Nvidia GeForce 8800 و AMD/ATI Radeon 2900 ممکن است از تمامی‌ قابلیت های ارائه شده در DirectX 10.1 پشتیبانی‌ نکنند. از امکانات این نسخه می‌ توان به بهبود کیفیت تصاویر سه بعدی ارائه شده و عملکرد نقطه شناور 32 بیتی‌ به جای 16 بیتی‌ و همچنین پشتیبانی‌ از 4x FSAA می‌ باشد.
به گفته Sam Glassenberg نسخه DirectX 10.1 از سخت افزار DirectX 10 به صورت کامل پشتیبانی‌ می‌ کند و پشتیبانی‌ از هیچ سخت افزاری حذف نشده است. بطور اساسی‌ این به عنوان به روز رسانی‌ DirectX 10 برای افزایش عملکرد سخت افزاری می‌ باشد. نسخه جدید به صورت کامل با تمامی‌ کارت های گرافیک DirectX 10 سازگار است. تمامی‌ کمپانی‌ ها در حال حاضر به دنبال افزایش سازگاری برنامه های کاربردی خود هستند و با این حال در حال حاضر امکان عدم سازگاری تمامی‌ این کارت ها با نسخه جدید DirectX 10.1 و ارائه امکانات آن وجود دارد.

  منبع خبر : Xbit Laboratories

اینتل و 9 پردازنده 45 نانومتری برای سیستم های رومیزی

اینتل اخیرا تعداد پردازنده های جدید 45 نانومتری خود را به 9 مدل افزایش داد. از این تعداد 5 مدل پردازنده های دو هسته ایای (Wolfdale) و 4 مدل پردازنده دیگر 4 هسته ای هستند (Yorkfield) که تمامی‌ این مدل ها دارای سرعت گذرگاه 1333 مگاهرتز هستند. با وجود اعلام این خبر از سوی یکی‌ از منابع معتبر در یکی‌ از سازندگان مادربردها، هنوز شماره مدل پردازنده ها نامشخص می‌ باشد.
4 پردازنده از مجموع 5 پردازنده Wolfdale از سرعت هسته های 3.16 ، 3.0 ، 2.83 و 2.66 برخوردارند. اطلاعات دیگری در مورد سرعت پردازنده های دیگری منتشر نشده است. قابل ذکر است که تمامی‌ این پردازنده ها از حافظه نهانگاهی سطح دوم 6 مگابایت برخوردارند.

  منبع خبر : DigiTimes