ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

دومین نسخه آزمایشی‌ از نرم افزار Windows Media Player11 منتشر شد

مایکروسافت نسخه آزمایشی‌ دوم از نرم افزار Windows Media Player 11 را منتشر کرد که نسبت به نسخه قبل از بهینه سازی هایی‌ در بخش های مختلف مانند رفع مشکلات، ادغام با سرویس Windows Media Connect در این نرم افزار برخوردار است. این امکان جدید به کاربر اجازه می‌ دهد تا به صورت خودکار محتویات کتابخانه نرم افزار خود را با دستگاه های هماهنگ با این سرویس به اشتراک گذارند.
همچنین در نسخه آزمایشی‌ دوم از این نرم افزار مایکروسافت بهبود هایی‌ در ادغام این نرم افزار با سرویس موسیقی‌ خود با نام URGE ایجاد کرده است تا به راحتی‌ با این سرویس هماهنگ باشد. در این نسخه علاوه بر آن از فروشگاه های آنلاین موسیقی‌ مانند eMusic، VidZone ، Music Giants و 11 فروشگاه دیگر پشتیبانی‌ می‌ شود و قرار است مایکروسافت در نسخه نهایی‌ این نرم افزار فروشگاه های دیگری نیز به آن اضافه کند. 

  دریافت : Windows Media Player 11 Beta 2

  منبع خبر : Beta News

مایکروسافت نسخه Pre-RC1 (نگارش 5536) ویندوز ویستا را عمومی کرد

مایکروسافت به آرامی‌ نسخه Pre-RC1 (نگارش 5536) ویندوز ویستا را برای 100،000 نفر از کاربرانی‌ که آنرا از سایت این ویندوز دانلود کنند، منتشر کرد.
این نسخه که چند روز قبل برای کاربران تست کننده محصولات جدید مایکروسافت منتشر شده بود از تغییراتی‌ در بهبود عملکرد، امنیت و همچنین تغییراتی‌ در بخش Welcome Center و محیط ظاهری برخوردار است.
با اینکه فرصت اعلام شده برای دریافت این ویندوز به پایان رسیده است، می‌ توان در حال حاضر تنها در نسخه 32 بیتی آنرا‌ به صورت مستقیم دریافت نمود.

  دریافت : نسخه Windows Vista Pre-RC1 (نگارش 5536) - با حجم 2.58 گیگابایت

  مشاهده : Windows Vista

۹۸۰۰ فونت برای همه

شما میتونید تو این سایت ۹۸۰۰ فونت رو دریافت کنید.                                                                             news

اولین سرویس پک Visual Studio 2003 منتشر شد

Visual Studio 2003روز گذشته شرکت مایکروسافت سرویس پک شماره یک نرم افزار Visual Studio 2003 را منتشر کرد.

سرویس پک شماره یک با هدف برطرف کردن اشکالات و خطاهای گزارش شده تا تاریخ انتشار این بسته و همچنین افزایش امنیت و کارایی و بالا بردن بازدهی نرم افزار Visual Studio 2003 تهیه شده است.
به نقل از سوما سوماسگار، نایب رئیس بخش توسعه شرکت مایکروسافت، این بسته نرم افزاری قریب به 400 اشکال نرم افزاری (Bug) را برطرف می کند.
وی همچنین اعلام کرد در هفته های آتی اطلاعاتی در مورد Visual Studio 2005 SP1 نیز ارائه خواهد کرد.

لیست کاملی از اشکالات برطرف شده در Visual Studio 2003 SP1
 دریافت Visual Studio 2003 Service Pack 1 حجم : 156.3 مگابایت (لینک غیر مستقیم - کلیک کنید)

 به نقل از Somasegars WebLog

 

سایت شخصی احمدی نژاد هک شد و ...

چند روز ژیش گروهی از هکر های ایرانی با اعلام تشکر از تلاشهای احمدی نژاد سایت شخصی وی را با آدرسhttp://www.ahmadinejad.ir هک کرده‌بودند، اما با تلاش دست‌اندرکاران سایت مذکور، این مشکل با سرعت خوبی برطرف شد.

در متنی که بر روی سایت رییس جمهور قرار گرفته بود، اعلام شد: انرژی هسته ای حق مسلم ماست.

مایکروسافت نسخه RC1 مرورگر اینترنت اکسپلورر 7 را منتشر کرد

مایکروسافت آخرین نسخه آزمایشی‌ از مرورگر اینترنت اکسپلورر 7 را منتشر کرد که این نسخه از بهبود کارایی‌، ثبات، امنیت و هماهنگی‌ با برنامه ها برخوردار است. با ارائه این نسخه، مایکروسافت همچنین طراحی‌ و هماهنگی‌ رابط کاربری و تغییرات CSS را کامل و علاوه بر آن زبان های مختلف و امکان حذف نسخه های قبلی‌ نصب شده از مرورگر به صورت خودکار و در هنگام اجرای مراحل نصب آن را در این نسخه برای راحتی‌ کار ایجاد کرده است.
این نسخه از این مرورگر که به عنوان اولین نگارش کاندید نهایی (Release Candidate 1)‌ آن می‌ باشد، در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی‌ ارائه شده است و سایر زبان های شامل عربی‌، فنلاندی، آلمانی‌ و ژاپنی‌ و همچنین فرانسوی و اسپانیایی‌ که برای اولین بار ارائه خواهند شد، تا ماه سپتامبر سال جاری میلادی منتشر می‌ شوند.
لازم به ذکر است که مایکروسافت قصد دارد تا نسخه نهایی‌ این مرورگر را همزمان با ارائه ویندوز ویستا منتشر کند. 

  دریافت : IE7 RC1 for Windows XP SP2 | x64 | Windows Server 2003 

  منبع خبر :به نقل از Neowin

هک شدن 100 سایت اسرائیلی توسط گروه آشیانه

در پروژه جدید گروه امنیتی آشیانه، حدود 100 سایت اسرائیلی که اکثرا سایت های مهم دولتی و سایت های شرکت ها و کمپانی های اسرائیل بودند توسط گروه امنیتی آشیانه هک و چهره تمامی این سایت ها به صفحه ای با نماد ایران تغییر پیدا کرد.

هدف از این کار محکوم کردن جنایات اسرائیل در کشورهای لبنان و فلسطین بوده است. در این پروژه گروه امنیتی آشیانه به دو سرور اسرائیلی که در خود کشور اسرائیل و شهر Tel Aviv بودند نفوذ کرد.  

مسئولین سایت آشیانه :

در روز دوشنبه 23 مرداد عملیات نفوذ به سرور وب سایت های فوق الذکر شروع شد که پس از 5 روز فعالیت شبانه روزی در صبح روز شنبه 28 مرداد 85 آیه مبارک " فان حزب ا.. هم الغالبون " در کلیه وب سایتهای فوق الذکر اسرائیلی قرار گرفت.

در تمامی سایت های موجود بر روی این سرورها، صفحه ای به نشانه اعتراض جامعه مسلمانان به این عمل وحشیانه دولت اسرائیل قرار دادیم که حاوی نماد ایران بود. هدف از این حمله تنها سایت های اسرائیل که با پسوند il. شناخته می شودند بود. گروه آشیانه جهت جلوگیری از متوجه شدن سریعتر مسئولین این سرور، فایل اصلی سایت با نام Index را تعویض نکرده اند و تنها فایلی با نام Ashiyane بر روی این سایت ها قرار داده اند. لازم به ذکر است که این 100 سایت بر روی دو سرور مختلف با سیستم عامل لینوکس و FreeBSD بودند که هر دو سرور در کشور اسرائیل قرار دارند.

برای مشاهده لیست سایت ها با سایت www.ashiyane.com مراجعه کنید.

اصلاح ۲۳ آسیب پذیری مایکروسافت در به روز رسانی‌ ماهانه خود

طبق برنامه به روز رسانی‌ ماهانه، مایکروسافت روز سه شنبه 23 اصلاحیه امنیتی‌ را ارائه کرد که از میان آنها 9 مورد از درجه بحرانی‌ برخوردارند و از سوی دیگر در این به روز رسانی‌ ‌ 20 آسیب پذیری موجود در سیستم عامل ویندوز و 3 آسیب پذیری در آفیس رفع شدند.
Monty Ijzerman یکی‌ از مدیران ارشد آزمایشگاه مکافی‌ عنوان کرد : " امروز مایکروسافت 23 آسیب پذیری را اصلاح کرد که این بیشترین تعداد ارائه اصلاحیه ها در تاریخ برنامه های ماهانه این کمپانی‌ می‌ باشد که از میان آنها 11 مورد قبلا کشف شده بودند و اصلاحیه هایی‌ نیز به صورت غیررسمی‌ برای آنها ارائه شده بود ".
وی همچنین به تمام کاربران نسبت به دریافت و نصب این به روز رسانی‌ ها هشدار داد و عنوان کرد که این اصلاحیه ها مشکلاتی‌ مانند آسیب پذیری های موجود در مرورگر اینترنت اکسپلورر، برنامه مدیریت ایمیل Outlook Express و بخش های دیگر سیستم عامل ویندوز و آفیس را رفع خواهد کرد. 

  لینک : اعلامیه امنیتی‌ مایکروسافت برای ماه آگوست 2006

  منبع خبر :به نقل از C|Net