ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

گوگل صاحب فناوری ارتباطات GrandCentral شد

در ادامه پخش شایعات مبنی بر معامله در حال انجام میان گوگل و GrandCentral ، کمپانی گوگل خرید فناوری ارتباطات GrandCentral را تایید کرد.
مجموع مبلغ خرید گوگل هنوز فاش نشده است اما وبلاگ رسمی گوگل مطلبی را تحت عنوان خرید GrandCentral منتشر و اعلام کرده است که تعداد محدودی دعوت نامه برای کاربران علاقه مند به آزمایش سرویس GrandCentral موجود خواهد بود.
شرکت GrandCentral خدمات گوناگونی را برای مدیریت ارتباطات صوتی عرضه می‌ کرد که به نقل از وبلاگ رسمی گوگل، این شرکت مخترع تکنولوژی است که قادر می‌ باشد صندوق نامه های صوتی (voice mailboxes) و شماره تلفن های مختلف افراد را تنها در یک حساب کاربری مهیا کند.
برای مثال اگر شما دارای چندین شماره تلفن هستید (محل کار، موبایل، خانه،...) ، GrandCentral سرویسی ارائه میکند که به شما یک شماره تلفن ویژه اختصاص می یابد. از آن پس می توانید این سرویس را به گونه ای تنظیم کنید که بر اساس اشخاص تماس گیرنده با شما، تمامی‌ شماره تلفن های شما زنگ بخورد یا تنها یکی از موبایل های شما و یا هیچکدام اعلام تماس نکنند. در این روش شماره تلفن به شما مربوط است و دیگر تفاوتی میان تلفن محل کار،خانه و یا موبایل شما وجود ندارد.
این فناوری شما را قادر میسازد که به نامه های صوتی خود بطور آنلاین گوش کنید و یا توسط موبایل خود آنها را مدیریت نمایید. بطوریکه می توانید تنها با یک شماره تلفن، صندوق نامه های صوتی و تلفن های خود را مدیریت نمایید.
قابل ذکر است که این سرویس تنها برای افرادی در دسترس می باشد که از شماره تلفنی در کشور امریکا برخوردارند. مشتریان حال حاضر GrandCentral نیز همچنان مانند قبل به این سرویس دسترسی خواهند داشت.
گفته می شود که این خرید گوگل تغییراتی را در سرویس Google Talk نیز بوجود آورد.

  منبع خبر : وین بتا

صندوق ایمیل با گنجایش 2 گیگ و امکانات فوق العاده

سایت http://gawab.com را شاید بسیاری از شما با آن آشنا باشید و من نیز از سالها پیش از آن استفاده می کنم و ایمیل من در این سرویس Softpedia[at]gawab[dot]com می باشد ولی وقتی دیروز وارد اکانت خودم شدم با تغییرات فراوانی در آن مواجه شدم تغییراتی چون : بهره گیری از آژاکس با طراحی بسیار شیک و زیبای آن درست مثل نسخه بتای یاهو ولی سریعتر و زیباتر از آن و سیستم برچسب گذاری ایمیل ها درست مثل سیستم جی میل و کتابچه آدرس آن که می شود لیستی از گروههای لیست سفید و سیاه از آدرس های ایمیل افراد را در آن ایجاد کرد و قسمتی با نام " Live Folders " هم به چشم می خورد که برای ایجاد فلترهای ایمیل های رسیده و قرار دادن هر ایمیل با توجه به آدرس آن و یا موضوع آن در پوشه ای خواص که می تواند در بسیاری از موارد گره گشای مرتب کردن ایمیل های هفتگی و ماهانه ما به طور خودکار باشد.  واقعا امکانات عالی برای شما آن هم رایگان درنگ جایز نیست !!!

مسنجر و چت روم برای یک سایت خاص تحت وب

 

http://wwwl.meebo.com/rooms/

با سایت http://wwwl.meebo.com را که فکر کنم آشنا هستید .سایتی که یک مسنجر تحت وب با قابلیت پشتیبانی از (Gmail, Yahoo, Live Hotmail, AOL) و وب 2 و آژاکس .ولی به تازگی این سایت امکان تازه ای به سیستم خود اضافه کرده است : چت روم برای یک سایت دلخواه . بله شما می توانید با استفاده از این سرویس در مورد سایتی خاص و با کاربران آن سایت با یکدیگر چت کنید و نظر خود را بیان کنید . از این دست سایتها در اینترنت زیاد است ولی meebo با توجه به امکانات مسنجر تحت وب که دارد می تواند گزینه اول در انتخاب کاربران باشد .

Opera 9.22 Bulid 8800 for Win

The most full-featured Internet power tool on the market, Opera includes pop-up blocking, tabbed browsing, integrated searches, and advanced functions like Opera's groundbreaking E-mail program, RSS Newsfeeds and IRC chat. And because we know that our users have different needs, you can customize the look and content of your Opera browser with a few clicks of the mouse.

Changelog:
• Bittorrent - faster with high speed peers
• Bittorrent - more stable
Download : Opera v9.22 Build 8800 for Window

اینتل مشخصات پردازنده Core 2 Duo E6750 را اعلام کرد

اینتل امروز اطلاعات جدیدی از اولین پردازنده خط تولید سری Core 2 Duo E6x50 یعنی‌ Core 2 Duo E6750 که تا به امروز عنوان نشده بود را منتشر کرد. این پردازنده از سرعت 2.66 گیگاهرتز و سرعت سریع گذرگاه پردازنده 1333 مگاهرتز برخوردار است که با چیپست های جدید خانواده Bearlake و P35 Express سازگار است.
در کنار این ویژگی‌ ها این پردازنده از 4 مگابایت حافظه L2 برخوردار است و سایر پردازنده های این سری نیز از همین میزان حافظه L2 بهره می‌ گیرند و اینتل برنامه ای برای عرضه این پردازنده ها با 2 مگابایت حافظه L2 نخواهد داشت.
از دیگر تکنولوژی های به کار گرفته شده در این پردازنده می‌ توان به Intel Virtualization، Intel SpeedStep بهبود یافته، تکنولوژی 64 بیت و Execute Disable Bit اشاره داشت. اینتل همچنین قصد دارد تا این پردازنده های جدید سری E6x50 را تا هفته آینده عرضه کند. همچنین پردازنده های چهار هسته E6x50 که از سرعت 2.33 تا 3.0 گیگاهرتز می‌ باشند نیز به زودی عرضه خواهند شد.

موتور جستجو برای فایل های رپیدشیر

موتور جستجو برای فایل های رپیدشیر

بارها اتفاق افتاده است که دنبال فایل خاصی در اینترنت بوده اید و بارها هم موفق به یافتن آن نشده اید و مواردی هم که یافته اید نرم افزار مربوطه مدت دار و غیر رایگان بوده است و یافتن کرک و سریال آن خود مشکل دیگر . اما یا استفاده از سایت http://rapidfox.net  این کار به آسانی انجام می شود سایتی که فایل درخواستی شما را در بین سایت ها و فروم های اینترنتی جستجو می کند ولی نه هر سایت و فرومی . بلکه آنهایی که لینک آپلود شده آن فایل را در رپیدشیر گذاشته اند . بله شما با یک تیر دو نشان را زده اید هم فایلتان را دانلود می کنید و هم کرک یا سریال آن را . چون اکثر فایل های آپلود شده در رپیدشیر همراه سریال و کرک می باشند . تنها مشکلی که باقی می ماند نحوه دانلود از رپیدشیر است که با سرعت کم این سایت و محدودیت های آن برای سرویس رایگانش کمی دردسر ساز است ولی من در پست های آینده راه این مشکل را خواهم گفت ولی نه راههای که سایر وبلاگ ها و سایتها به آن پرداخته اند ! منتظر پست های آینده من باشید قول می دهم همه شما را متعجب

یک سیستم کامپیوتری فول آن هم تحت وب

یک سیستم کامپیوتری فول آن هم تحت وب !!! با www.eyeos.info شما صاحب یک کامپیوتر کتابی تحت وب می شوید و می توانید دفترچه تلفن دیجیتالی و rss خوان و دفترچه یادداشت و بسیاری از کارهایی که در کامپیوتر خود انجام می دهید در مرورگر و تحت وب انجام دهید و ذخیره کنید و از تمام کامپیوترهایی که به اینترنت وصل هستند به آن دسترسی داشته باشید !!! مراحل ثبت نامی آسان و سریعی دارد .

لطفا نظر خود را از این مطلب بیان کنید تا اگر مفید باشد از این دست سایتها بیشتر قرار دهم .

www.eyeos.info

NOD32 AntiVirus System 2.70 Vista Compatibe ویروس کش برتر

هر روزه بر تعداد ویروس های کامپیوتری در شبکه اینترنت افزوده می شود. ویروس ها همیشه دارای اهداف مخربی هستند و به قصد ایجاد ضرر برای کاربران نوشته می شوند که همیشه خسارات ناشی از این ضرر ها بسیار سنگین و در برخی موارد غیر قابل جبران است. به عنوان مثال ویروسی که در کامپیوتر تمامی عکس هایی که با فرمت JPG هستند را پاک کند، ممکن است برای کاربران عادی تعدادی عکس پاک شود و دارای ارزش زیادی برایشان نباشد اما فرض کنید یک عکاس حرفه ای تمام عکس هایش را درون کامپیوتر خود ذخیره کرده باشد ! آن وقت چه ؟ و بسیاری موارد دیگر که به راحتی قابل تصور می باشد.
از این رو و برای رفع مشکلات ناشی از ویروس ها شرکت های بزرگ نرم افزاری برای تولید نرم افزارهای ضد ویروس به وجود آمده اند و هر روزه در حال گسترش و تکامل می باشند.یکی از معروف ترین شرکت ها در این زمینه شرکت  می باشد که تولید کننده نرم افزار های امنیتی و ضد ویروس است.
NOD32 Antivirus نرم افزار ضد ویروسی است که به شما برای رفع مشکلات در زمینه کشف ، جلوگیری و پاک کردن ویروس ها به شما معرفی می کنیم.
این ضد ویروس از امکانات زیادی نسبت به دیگر آنتی ویروس ها در زمینه سفارشی کردن برنامه با تنظیمات دلخواه برخوردار است.از مزیت های این آنتی ویروس می توان به نظارت بر سیستم و فایل ها اشاره کرد. همچنین NOD32 در تمامی مدت نظارت وظیفه کنترل حافظه را نیز بر عهده دارد به هیچ ویروسی اجازه بارگذاری در آن را نمی دهد.
NOD32 دارای چند بخش اصلی برای کنترل و محافظت از سیستم می باشد که در زیر هر کدام از آن ها را با توضیحاتی مختصر میبینید:
Antivirus MONitor (AMON)
- این قسمت همیشه در حال چک کردن سیستم و کنترل و نظارت بر روی فایل ها ، هارد و حافظه می باشد تا از ورود و اجرای ویروس ها جلوگیری کند.
NOD32 :
- در این قسمت شما می توانید به صورت دستی تعداد فایل و پوشه و یا کل هارد خود را برای یافتن ویروس ها جستجو کنید.

Internet MONitor (IMON)
- شما می توانید در تنظیمات برنامه تعیین کنید تا در هر زمانی که شما قصد دانلود فایلی را از اینترنت دارید ، آن فایل قبل از دانلود توسط Nod32 از لحاظ ویروس یابی چک شود در صورت تمیز بودن فایل آن را دانلود کنید.
E-mail MONitor (EMON)
- این قسمت مربوط به کنترل نامه های دریافتی و ارسالی شما توسط نرم افزار outlook می باشد. به عنوان مثال اگر شما قصد ارسال نامه ای را دارید و آن نامه ویروسی باشد برنامه امضایی که شما آن را در قسمت تنظیمات EMON آماده کرده اید به انتهای نامه اضافه می کند. حتی شما به Nod32 می توانید این اختیار بدهید تا نامه های دریافتی را نیز ویرایش کند و امضای از پیش تعیین شده را در آن قرار دهد.
Document MONitor (DMON)
- Nod32 توانایی جستجو در سند های متنی را نیز دارا می باشد. این قسمت به منظور کنترل بر روی فایل های برنامه Microsoft Office طراحی شده است.

نسخه جدید ضد ویروس Nod32 با ویدوز ویستا سازگاری کامل دارد !

دانلود: لینک ۱ لینک ۲ لینک ۳ لینک ۴

کرک: لینک

مشاهده: سایت رسمی برنامه

مرورگر اینترنت اکسپلورر 8 اواخر امسال عرضه میشود

بر طبق گفته رسمی مایکروسافت نسخه آزمایشی (beta) مرورگر Internet Explorer 8 اواخر سال جاری میلادی منتشر می شود.

منابع خبری مختلفی عقیده دارند که نسخه 8 از مرورگر اینترنت اکسپلورر مایکروسافت همزمان با عرضه سرویس پک 1 ویندوز ویستا منتشر میشود اما همچنان ابهاماتی در تاریخ دقیق عرضه آن وجود دارد.

از آنجائیکه پشتیبانی سیستم عامل ویندوز اکس پی تا پایان ماه آپریل 2009 میلادی متوقف نمی شود، احتمال داده میشود که مایکروسافت Internet Explorer 8 را برای ویندوز XP نیز عرضه نماید. اما به همان سبکی که IE 7 را منتشر نمود نسخه ویژه ویندوز ویستا با نسخه ویژه ویندوز XP متفاوت خواهد بود.

تا کنون مایکروسافت از قابلیت های مختلف در نظر گرفته شده برای Internet Explorer 8 پرده برداری کرده است. برای مثال نسخه آینده این مرورگر یک رابط کاربری مناسب برای تکنولوژی SilverLight خواهد بود. همچنان پشتیبانی از فناوری های CSS،RSS و AJAX در این نسخه بهبود خواهند یافت.

مایکروسافت پیش تر اعلام کرده بود که نسخه آینده مرورگر اینترنت اکسپلورر حداقل یک سال دیگر نیاز به توسعه سازی دارد.

  منبع خبر: ( نقل از TheHotfix)

سازنده ویروس های تلفن همراه توسط پلیس اسپانیا دستگیر شد

منابع امنیتی کشور اسپانیا از دستگیری فردی خبر میدهند که ویروس های مشهور و مختلفی مبتنی بر تلفن های همراه و سیستم عامل "سیمبیان" را وی ساخته و منتشر کرده است.

بنا بر گفته شرکت ضد ویروس Sophos این شخص سازنده ویروس های معروفی همچون Cabir و CommonWarrior می باشد که به هدف حمله به تلفن های همراه ساخته شده اند.

گفته میشود که ماموران امنیتی اسپانیا موفق شده اند که در شهر والنسیا شخص متهم به ساخت ویروس را دستگیر نمایند. در گزارش پلیس آمده است که این ماموریت پس از هفت ماه تحقیقات مستمر بر روی ویروس ها و در حدود 115,000 گوشی همراه آلوده به ویروس با موفقیت به انجام رسیده است.

در تمامی ویروس های ساخته شده توسط این فرد کلمه ی "Leslie" وجود داشته است. شرکت امنیتی سوفوس عقیده دارد که این کلمه نام "نامزد" متهم می باشد که در همه فایل های ویروسی تکرار شده است.

آقای "گراهام" مشاور ارشد فناوری شرکت Sophos در این خصوص اظهار کرد:" ابزارهای مخرب و ویروس های مبتنی بر تلفن های همراه نسبت به برنامه های مخرب سیستم عامل ویندوز بسیار کم می باشند اما آنچه که حقیقت است، غیر قانونی بودن نیت ساخت آنان میباشد."

گفتنی است که در گذشته دستگیری افراد ویروس نویس بسیار به ندرت و کم انجام می گرفت اما امروزه منابع امنیتی به سوی بهینه سازی امنیت رایانه ای و مجازی نیز روی آورده اند. چنانکه در سال های ما بین 2003 میلادی تا 2004 دو فرد به اتهام ساخت ویروس MSBlast یا "بلاستر " دستگیر شدند. آمارها حاکی از آن است که این ویروس توانست در حدود بیست و پنج میلیون رایانه در سرتاسر دنیا را آلوده سازد.

بر طبق گفته منابع اجرائی اسپانیا این اولین باری نیست که پلیس اسپانیا یک سازنده ویروس را دستگیر میکند. در سال 2003 میلادی نیز جوان 23 ساله ای به اتهام ساخت و انتشار ویروس Raleka توسط پلیس اسپانیا دستگیر شد. این ویروس نیز همانند ویروس "بلاستر" از آسیب پذیری مشابه ای درون سیستم عامل ویندوز اکس پی سوء استفاده می کرد.

  مشاهده: گزارش شرکت سوفوس
 منبع خبر: (نقل از SecurityFocus)