ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

مایکروسافت خدمات (Windows Live) را رسماً راه اندازی نمود

کمپانی مایکروسافت رسماً بر چسب آزمایشی (Beta) را از خدمات "ویندوز زنده" خود حذف نمود. بدین ترتیب تمامی خدمات مشابه همانند Windows Live Mail که نخستین بار در 6 نوامبر در نیویورک و لوس انجلس معرفی شده بودند از این پس بصورت نهایی قابل دسترس علاقه مندان خواهند بود.

این سرویس جدید در 36 زبان مختلف برای 59 کشور در سراسر دنیا قابل دسترس خواهد بود و به گفته ی "Brian Hall" مدیر ارشد این پروژه، سرویس مذکور در نوع خود نخستین مجموعه یکپارچه آنلاین در این سطح گستردگی است که توسط مایکروسافت ارائه می شود.

طبق گفته ی "Hall" به هفته نامه eWEEK هدف کلی مایکروسافت از راه اندازی خدمات Windows Live سه امر پایه ای بوده؛ جمع آوری تمام کاربران در یک مرکز واحد، ارائه تمام محصولات مایکروسافت بواسطه استفاده از این خدمات به کاربران و ایجاد یک تعامل سودمند بین سرویس های تحت وب و ویندوز.

در مسیر تحقق اهداف این استراتژی، راه اندازی سرویس مذکور مستلزم ارتقاء چشمگیر در خدمات پست الکترونیک محبوب هاتمیل (Hotmail) و پیغام رسان فوری MSN است و در کنار آن خدمات جدیدی همچون به اشتراک گذاری تصاویر دیجیتال، به اشتراک گذاری قرار ملاقات ها و برنامه های کاری، انتشار محتوی در وب و برقراری رابطه آنلاین با دیگران ارائه می شود.

"Hall" در این زمینه می گوید: "این خدمات نخستین محصول مایکروسافت است که به معنی واقعی برای اهداف خود احترام قائل بوده است. هدف ما آن است تا محصولات مایکروسافت نه تنها در شبکه ویندوز زنده به خوبی اجرا شوند بلکه با دیگر سرویس های آنلاین موجود نیز رابطه برقرار نمایند. بطور مثال، شما می توانید در صورت داشتن قابلیت POP تمام ایمیل های AOL، جی میل و یاهو خود را در یک نرم افزار دریافت، ارسال و مدیریت کنید."

 دانلود: Windows Live Installer 12.0.1471.1025
 مشاهده: سایت LIVE
 منبع خبر: Neowin

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد