ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

شکستن قفل سی دی با IsoBuster Pro 2.1.0.2+Serial

کپی و بازیابی اطلاعات سی دی های خش دار و قفل دار با IsoBuster Pro 2.1.0.2 . شما می توانید با استفاده از این نرم افزار قفل سی دی های موجود در بازار از جمله سی دی قرمز را شکسته و آن را کپی کنید.
توسط این نرم افزار قادر خواهید بود انواع فایل ها از قبیل پرونده ها، عکسها، فیلم ها  را از سی دی ها و دی وی دی های خش خورده بازیابی کنید. این برنامه از تمامی فورمت های سی دی و دی وی دی همچنین از تمامی فایل سیستم ها پشتیبانی میکند. این نرم افزار قادر به نمایش تمامی ترک های رایت شده میباشد و ترک هایی که به هر دلیل مخفی شده است و توسط ویندوز قابل دسترسی نمیباشد را میتوانید به راحتی ببینید و محتویات آن را استخراج کنید.
کار اصلی این برنامه بازیابی اطلاعات هست ولی برای کپی کردن سی دی های قفل دار هم میتوانید از آن بهره بگیرید، به عنوان مثال این نرم افزار قدرتمند، قادر به کپی کردن انواع قفل های کاراکتری و حجمی میباشد. همچنین محتوای سی دی هایی که کاملاً مخفی شده ند را میتوانید مشاهده و کپی کنید.
این برنامه از 41 زبان زنده دنیا از جمله فارسی پشتیبانی میکند
اگر خراشهای CD به اندازه ای باشد که کامپیوتر نتواند آن را اجرا کند، چه باید کرد؟ قبل از اینکه از گوش کردن به CD صوتی یا بازی کردن با CD بازی خود ناامید شوید، بد نیست که نظری به برنامة IsoBuster بیندازید. این برنامه در جایی که ویندوز از خواندن CD عاجز می ماند، وارد عمل می شود. این نرم افزار رایگان که از وب سایت www.smart-projects.net قابل download کردن است، می تواند فایل ها را از روی CD های خراب یا مشکل دار باز خوانی و روی هارد دیسک ضبط کند. در نتیجه، در اغلب موارد می توانید اطلاعات از دست رفتة خود را دوباره زنده کنید. امروزه CD ها، به شرطی که با دقت زیادی نگهداری شوند، به عنوان یک ابزار ذخیره طولانی مدت اطلاعات، مطرح هستند. در غیر این صورت، خراشهایی روی سطح حساس CD پدیدار می شود.


اگر تعداد خراشها زیاد شود، امکان اینکه ویندوز نتواند آن را بخواند یا اجرا کند، افزایش می یابد. در این حالت دیگر نمی توانید به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید و CD، غیر قابل استفاده می شود. یکی از مواردی که باعث می شود نتوانید از یک CD استفاده کنید، رایت ناموفق CD آن است. کسی که مرتب با رایت CD سر و کار داشته باشد، مطمئناً خطای “Buffer-Underrun” را بخوبی می شناسد. این خطا هنگام رایت در نبود فناوری به اصطلاح “Burn Proof” ظاهر می شود. ( هنگام رایت، ناگهان اطلاعات در Buffer دستگاه رایت کننده ذخیره نمی شود و جریان اطلاعات لازم و مداوم برای ادامة روند رایت قطع می شود).
نتیجة این خطا این است که کل روند رایت قطع می شود و CD خام ( نیمه کاره ) به یک وسیله تزئینی تبدیل می شود. CD های خامی که امروزه به دلیل قیمت پایین مورد توجه قرار می گیرند، احتمال خراب شدنشان به هنگام رایت کردن زیاد است.
در این حالت، چارة کار، برنامة نجات بخش IsoBuster است، این نرم افزار مفید و کاربردی، مکانیزم ویندوز را جهت خواندن CD دور می زند و مستقیماً به درایو دسترسی پیدا می کند. بدیهی است که CD آسیب دیده باز هم غیر قابل استفاده می ماند و اجرا نخواهد شد، اما شما با IsoBuster می توانید همة فایل ها را از روی CD خراب، مشاهده و روی هارد خود بریزید.
پس Datatrack , Audiotrack مورد دلخواه خود را بروی یک CD جدید رایت کنید. تک تک فایل های CD تصویری نیز که توسط برنامه های Nero و Clone-CD رایت شده اند، می توانند با IsoBuster دوباره خوانی شوند. این نرم افزار رایگان، همة انواع CD های رایج مانند: CD-Rom ، DVD ، SVCD و VCD را پشتیبانی می کند. فایل های تصویری مانند bin ، iso و img برای IsoBuster هیچ گونه مشکلی ایجاد نمی کنند. شرایط اجرای این برنامه خیلی راحت است.
شرط اساسی برای راه اندازی آن، نصب درست و صحیح درایور ASPI است که در ویندوز 9x/Me به صورت پیش گزیده وجود دارد. کاربران ویندوزهای NT ، 2000 و XP باید درایور ASPI را به شرطی که برنامة جدید رایت نصب نشده باشد، از سایت Adaptec ، بصورت download دریافت کنند. هنگام استارت برنامه روی کلید Free.func.only کلیک کنید. سپس همة عملکردهای ذکر شده در بالا در اختیار شما قرار خواهد داشت. نسخة حرفه ای IsoBuster, Pro version، فروشی بوده و به همراه خود امکانی را دارد که می تواند اطلاعات را از CD ها به صورت Universal Disk Format دوباره ایجاد کند

 Download 

Password:www.atfix.com

 Source

TuneUp Utilities 2007 6.0.2200.0

یک مجموعه‌ی نرم‌افزاری همه‌فن‌حریف و تمام و کمال برای افزایش سرعت، امنیت و قدرت کامپیوتر ! تعدد کارهای مفیدی که این نرم‌افزار انجام می‌دهد در کنار داشبورد زیبا و خوش‌دستی که دارد، شما را وادار به دانلود جدیدترین روایت آن خواهد کرد.  برای آن‌که حرف کامپیوتران را باور کنید چند مورد از این کارها را ذکر می‌کنیم: پاک‌سازی  هارد از فایل‌های زاید و بی‌استفاده، حذف کلید‌های خراب یا بی‌استفاده‌ی محضرخانه‌ی ویندوز، توانایی کامل کنترل و  ویرایش محضرخانه‌ی ویندوز، تغییر خودکار و زمان‌بندی شده‌ی کاغذدیواری‌ها ، تغییر تم و شکلک‌های ویندوز مطابق با میل و سلیقه‌ی شما، تغییر صفحات بوت و خوش‌آمد گویی ویندوز، افزایش سرعت اینترنت از نوع تلفنی و پرسرعت ، بهینه سازی حافظه و توان سیستم در جهت نوع کاری که با کامپیوترتان انجام می‌دهید و کنترل نوع و تعداد برنامه‌هایی که با روشن شدن کامپیوتر باز می‌شوند

  Download

  Crack 

Flash Player 9.0.45.0 Final

اگر در وب گشت و گذاری کرده باشید حتما به سایتهائی برخورد کرده اید که برای دیدن آن سایت شما احتیاج به نصب کردن Macromedia Flash Player را دارید تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد .
نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.
برخی از ویژگی نرم افزار Adobe Flash Player 9.0 :
ActionScript 3.0 : نسخه ی 3.0 از اکشن اسکریپت
New virtual machine : مجهز به Virtual Machine یا ماشین مجازی جدید .
Increased performance : افزایش کارایی و بازده نرم افزار
Enhanced security : افزایش میزان امنیت .
Display API : نمایش توابع API
File upload/download : آپلود و دانلود فایلها
Enhanced expressiveness :  بیانگری بیشتر این نسخه
External API : توابع API خروجی
Asynchronous communication model : مدل ارتباطی ناهمگام
نصب راحت تر و فراگیر تر
پشتیبانی Input Method Editor یا IME .
و .......

  Download - حجم 1.09مگابایت 
  سایت سازنده

Firefox 2.0.0.3 & 3.0 Alpha 5 Pre

خوب فکر کنم فایر فاکس نیازی به توضیح نداره عزیزان ورژن جدید برنامه را از لینک زیر بگیرند

البته من Opera رو ترجیح میدم

Firefox 2.0.0.3 Final

Firefox 3.0 Alpha 5 Pre

رکورد سرعت اینترنت دو بار در دو روز شکسته شد!!!

تیمی‌ از پژوهشگران دانشگاه توکیو اعلام کردند که توانستند در مدت دو روز، دو بار رکورد سرعت اینترنت را بشکنند. این گروه اعلام کردند که در تاریخ 30 دسامبر گذشته در شبکه اینترنت2 توانستند به سرعت 7.67 گیگابیت در ثانیه دست یابند که این سرعت با بهره گیری از پروتوکل های استاندارد ارتباطی‌ محقق شد. فردای آن روز با تغییر این پروتوکل ها و ارسال اطلاعات، این گروه توانستند به سرعت 9.08 گیگابیت در ثانیه برسند.
شبکه اینترنت2 به عنوان یک سیستم شبکه آزمایشی‌ می‌ باشد که به وسیله بیش از 200 دانشگاه در سراسر جهان ایجاد و مدیریت می‌ شود. به دلیل آنکه این شبکه دارای محدودیت 10 گیگابیت در ثانیه می‌ باشد، این رکورد بدون تغییر باقی‌ خواهد ماند. با این وجود طبق اعلام ائتلاف دانشگاه ها، به زودی اینترنت3 با سرعت 100 گیگابیت در ثانیه طراحی‌ خواهد شد.
برای درک این سرعت فرض کنید که هر فیلم HD برای انتقال از طریق خطوط پهن باند ( Broadband ) دو روز زمان نیاز دارد که این زمان به هنگام بهره گیری از طریق شبکه اینترنت2 در مدت 30 ثانیه صورت می‌ گیرد.
دکتر Kei Hiraki به عنوان مدیریت پژوهشگران دانشگاه توکیو در همایش ائتلاف اینترنت2 که بهار امسال برگزار شد ضمن اعلام این خبر عنوان کرد : " این سرعت نهایی‌ در شبکه 10 گیگابیت در ثانیه می‌ باشد که در آن توانسته شد به 98 درصد ظرفیت این شبکه برسیم ".
20 هزار مایل به دور زمین، عبور از 6 شبکه بین اللملی‌ و پوشش سه چهارم محیط زمین در این آزمایش انجام گرفت. به صورت دقیق این اطلاعات از توکیو ارسال شده و پس از گذشتن از شیکاگو، سیاتل، آمستردام به مبدا خود در توکیو رسید.

Adobe Shockwave Player 10.2.0.022


 

Adobe Shockwave Player 10.2.0.022لذت بردن از بازی‌های چند رسانه‌ای، نرم‌افزارهای آموزشی، و خودآموز محصولات نرم‌افزاری در محیط وب که همگی مبتنی بر فن‌آوری فلاش هستند، بدون این نرم‌افزار امکان ندارد. این پخش‌کننده یک مدول الحاقی برای مرورگر‌های اینترنتی است و به آن‌ها امکان می‌دهد تا مواد چند رسانه‌ای مبتنی بر فلاش را به راحتی پخش کنند. این نرم‌افزار در دو اندازه‌ی جمع ‌و ‌جور و کامل منتشر شده است  که در حدود پنج و نیم مگابایت حجم دارند و می‌توانید آن‌ها را در ادامه‌ی متن دریافت کنید. برای اطلاع از جزییات بیش‌تر این پخش‌کننده نیز می‌توانید این‌جا را کلیک کنید …



Adobe Shockwave Player 10.2.0.022 Full for Netscape and IE

Adobe Shockwave Player 10.2.0.022 Slim for Netscape and IE

Install Directly from Adobe


Windows Media Player XP 11.0 Final با امکانات جدید

چند روزی از انتشار نسخه نهایی ویندوز مدیا پلیر نسخه 11 ، میگذرد .                   
Windows Media Player 11 که برای ویندوز ایکس‌پی عرضه شده، از یک اینترفیس کارآمد با طراحی سفارشی برای کار با کاتالوگ موزیک دیجیتال Urge از MTV Networks برخوردار است.

Urge با دو میلیون آهنگ از بیش از 110هزار هنرمند، بخشی از طرح مایکروسافت برای رقابت با شرکت اپل است که تا به این تاریخ بر بازار موزیک دیجیتال حکمروایی می‌کرده است.

Urge نیز از قیمتی مشابه iTunes اپل یعنی 99/0 دلار برای هر آهنگ و 99/9 دلار برای هر آلبوم برخوردار است، اما برخلاف iTunes این سرویس امکان داونلود نامحدود به قیمت 95/9 دلار در ماه را فراهم می‌سازد.

آهنگ‌های Urge روی iPod اپل اجرا نخواهد شد و تحلیلگران می‌گویند از آنجایی که ویندوز مدیا پلیر روی اکثر دسک‌تاپ‌ها نصب شده‌اند، مایکروسافت اپل را به رقابت جدی وا می‌دارد، البته به شرط آنکه یکپارچگی شبکه Urge به همان خوبی که تبلیغ شده کار کند.

در ضمنMedia Player 11 از چند قابلیت جدید برای کاربران ویندوز برخوردار است که عبارتند از: قابلیت finer-print صوتی که فایل‌های مدیا با برچسب‌های اشتباه را شناسایی می‌کند، قابلیت‌های جستجوی بهتر و یک سیستم مسیریابی که استفاده از آن بسیار آسانتر از نسخه‌های پیش است.

  دانلود Windows Media Player 11.0 Full

مرورگر Opera 9.21 Build 8776 for Windows - Final

شرکت نرم افزاری اپرا (Opera) جدیدترین نگارش از مرورگر صفحات وب خود را به منظور اجرا بر روی سیستم عاملهای ویندوز، مکینتاش، لینوکس، FreeBSD و سولاریس ارائه کرد.

مرورگر صفحات وب اپرا، آخرین فناوری بکار رفته در یک مرورگر صفحات وب را برای استفاده کاربرانی که مشتاق تجربه ای جدید در دنیای اینترنت می باشند فراهم خواهد آورد.

برنامه نویسان این مرورگر عقیده دارند، اپرا سریعترین، کاملترین و کم حجمترین مرورگر موجود است که کدنویسی آن به بهترین وجه ممکن صورت پذیرفته است.

تغییرات صورت گرفته در این نسخه (Opera 9.21 Build 8776 Final) عبارتند از:
- امکان اجرای WMP 11 بدون بروز مشکل
- افزوده شدن گزینه Yahoo answer در قسمت جستجو
- امکان انجام تغییرات Font از طریق UI مانند گذشته
- برطرف شدن مشکل استفاده بیش از اندازه از حافظه

 تصاویر: کلیک کنید
 دانلود: Opera 9.21 Build 8776 Final

مایکروسافت یاهو را می خواهد

ه گزارش روزنامه نیویورک پست، کمپانی مایکروسافت که ماه گذشته بر سر موضوع از دست دادن شرکت تبلیغاتی “DoubleClick” با گوگل دچار اختلاف شدیدی شده بود اینبار تصمیم گرفت با پیشنهاد همکاری گسترده به یاهو از تمام قدرت خود در برابر گوگل استفاده نماید.

درحالیکه طی سالهای اخیر مایکروسافت و یاهو بصورت غیر رسمی همکاری های فراوانی را با یکدیگر داشته اند، منابع آگاه می گویند نشانه های اخیر گواه آن است که مایکروسافت از وضعیت جاری، راضی نمی باشد.

پیشنهادهای جدید مایکروسافت، در ادامه ی همان پیشنهادهایی است که در ماه های اخیر از طرف این کمپانی به یاهو برای در اختیار گرفتن تمام سهام این شرکت به آن شده بود. اما یاهو تا این زمان به تمام درخواست های این غول نرم افزاری پشت پا زده بود. به گفته ی کارشناسان “وال استریت”، ارزش کمپانی یاهو تقریبآ در حدود ۵۰ بیلیون دلار می باشد.

سخنگوی یک بانک آمریکایی که اخیرآ مذاکراتی نیز با مایکروسافت داشته است در اینباره می گوید: “هر دو این کمپانی ها از اینکه در عرصه دیجیتال به عنوان نفر دوم شناخته شوند خسته شده اند.” وی در ادامه می گوید: “به نظر می رسد هر دو شرکتها متمایل شده اند بوسیله خرید و فروش سهام یکدیگر، وارد این بازی شوند.”

شاید بخشی از این همکاری ها بدلیل آن باشد که گوگل با پیش دستی موفق به خرید شرکت “Double Click” شده است اما به عقیده ی عموم دلیل اصلی، یکه تازی گوگل در ماههای اخیر است بخصوص آنکه گوگل توانسته است از بازار تبلیغات اینترنتی درآمد بسیاری را کسب کند.

 منبع خبر:(نقل از New York Post)

نوار ابزار گوگل برای فایرفاکس

منبع: WinBeta.Net 
قدرت استفاده از موتور جستجوگر گوگل را در کنار خود احساس کنید. با استفاده از این اضافه شونده به مرورگر فایرفاکس، یک جعبه ی جستجو در اختیار شما قرار می گیرد که یافتن هر موضوعی در اینترنت را آسان تر از هر زمانی خواهد کرد.

این نرم افزار تنها قابل نصب و اجرا بر روی مرورگر فایرفاکس است. جهت دریافت نگارش مخصوص مرورگر اینترنت اکسپلورر به سایت گوگل مراجعه نمایید.

بدلیل تحریم کشور ایران توسط گوگل امکان دانلود مستقیم این نوار ابزار از سایت گوگل برای کاربران درون کشور وجود ندارد، بنابراین جهت دانلود از لینکی که در آن فایل xpi بر روی سرور سایت وین بتا آپلود شده است استفاده نمایید.

 منبع خبر: Google Toolbar 3.0.20070217 W - Firefox