ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

مایکروسافت یاهو را می خواهد

ه گزارش روزنامه نیویورک پست، کمپانی مایکروسافت که ماه گذشته بر سر موضوع از دست دادن شرکت تبلیغاتی “DoubleClick” با گوگل دچار اختلاف شدیدی شده بود اینبار تصمیم گرفت با پیشنهاد همکاری گسترده به یاهو از تمام قدرت خود در برابر گوگل استفاده نماید.

درحالیکه طی سالهای اخیر مایکروسافت و یاهو بصورت غیر رسمی همکاری های فراوانی را با یکدیگر داشته اند، منابع آگاه می گویند نشانه های اخیر گواه آن است که مایکروسافت از وضعیت جاری، راضی نمی باشد.

پیشنهادهای جدید مایکروسافت، در ادامه ی همان پیشنهادهایی است که در ماه های اخیر از طرف این کمپانی به یاهو برای در اختیار گرفتن تمام سهام این شرکت به آن شده بود. اما یاهو تا این زمان به تمام درخواست های این غول نرم افزاری پشت پا زده بود. به گفته ی کارشناسان “وال استریت”، ارزش کمپانی یاهو تقریبآ در حدود ۵۰ بیلیون دلار می باشد.

سخنگوی یک بانک آمریکایی که اخیرآ مذاکراتی نیز با مایکروسافت داشته است در اینباره می گوید: “هر دو این کمپانی ها از اینکه در عرصه دیجیتال به عنوان نفر دوم شناخته شوند خسته شده اند.” وی در ادامه می گوید: “به نظر می رسد هر دو شرکتها متمایل شده اند بوسیله خرید و فروش سهام یکدیگر، وارد این بازی شوند.”

شاید بخشی از این همکاری ها بدلیل آن باشد که گوگل با پیش دستی موفق به خرید شرکت “Double Click” شده است اما به عقیده ی عموم دلیل اصلی، یکه تازی گوگل در ماههای اخیر است بخصوص آنکه گوگل توانسته است از بازار تبلیغات اینترنتی درآمد بسیاری را کسب کند.

 منبع خبر:(نقل از New York Post)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد