ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

صندوق ایمیل با گنجایش 2 گیگ و امکانات فوق العاده

سایت http://gawab.com را شاید بسیاری از شما با آن آشنا باشید و من نیز از سالها پیش از آن استفاده می کنم و ایمیل من در این سرویس Softpedia[at]gawab[dot]com می باشد ولی وقتی دیروز وارد اکانت خودم شدم با تغییرات فراوانی در آن مواجه شدم تغییراتی چون : بهره گیری از آژاکس با طراحی بسیار شیک و زیبای آن درست مثل نسخه بتای یاهو ولی سریعتر و زیباتر از آن و سیستم برچسب گذاری ایمیل ها درست مثل سیستم جی میل و کتابچه آدرس آن که می شود لیستی از گروههای لیست سفید و سیاه از آدرس های ایمیل افراد را در آن ایجاد کرد و قسمتی با نام " Live Folders " هم به چشم می خورد که برای ایجاد فلترهای ایمیل های رسیده و قرار دادن هر ایمیل با توجه به آدرس آن و یا موضوع آن در پوشه ای خواص که می تواند در بسیاری از موارد گره گشای مرتب کردن ایمیل های هفتگی و ماهانه ما به طور خودکار باشد.  واقعا امکانات عالی برای شما آن هم رایگان درنگ جایز نیست !!!

نظرات 1 + ارسال نظر
کاظم جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ق.ظ

برادر من چرا دروغ می نویسی کجا اس ام اسش رایگانه
برای ارسال می گه باید اکانتت رو شارژ کنی
یه مقدار در دادن اطلاعات به مردم دقت کنید.

برادر من این مطلبی رو چند ماه پیش نوشتم ولی تو وبلاگ نگذاشته بودم اون موقع هم این سرویس مجانی بود.
حالا هم باید برم بررسی کنم اگر مطلب شما درست بود مطلب رو اصلاح میکنم.
از توجه شما هم خیلی متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد