ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

گوگل صاحب فناوری ارتباطات GrandCentral شد

در ادامه پخش شایعات مبنی بر معامله در حال انجام میان گوگل و GrandCentral ، کمپانی گوگل خرید فناوری ارتباطات GrandCentral را تایید کرد.
مجموع مبلغ خرید گوگل هنوز فاش نشده است اما وبلاگ رسمی گوگل مطلبی را تحت عنوان خرید GrandCentral منتشر و اعلام کرده است که تعداد محدودی دعوت نامه برای کاربران علاقه مند به آزمایش سرویس GrandCentral موجود خواهد بود.
شرکت GrandCentral خدمات گوناگونی را برای مدیریت ارتباطات صوتی عرضه می‌ کرد که به نقل از وبلاگ رسمی گوگل، این شرکت مخترع تکنولوژی است که قادر می‌ باشد صندوق نامه های صوتی (voice mailboxes) و شماره تلفن های مختلف افراد را تنها در یک حساب کاربری مهیا کند.
برای مثال اگر شما دارای چندین شماره تلفن هستید (محل کار، موبایل، خانه،...) ، GrandCentral سرویسی ارائه میکند که به شما یک شماره تلفن ویژه اختصاص می یابد. از آن پس می توانید این سرویس را به گونه ای تنظیم کنید که بر اساس اشخاص تماس گیرنده با شما، تمامی‌ شماره تلفن های شما زنگ بخورد یا تنها یکی از موبایل های شما و یا هیچکدام اعلام تماس نکنند. در این روش شماره تلفن به شما مربوط است و دیگر تفاوتی میان تلفن محل کار،خانه و یا موبایل شما وجود ندارد.
این فناوری شما را قادر میسازد که به نامه های صوتی خود بطور آنلاین گوش کنید و یا توسط موبایل خود آنها را مدیریت نمایید. بطوریکه می توانید تنها با یک شماره تلفن، صندوق نامه های صوتی و تلفن های خود را مدیریت نمایید.
قابل ذکر است که این سرویس تنها برای افرادی در دسترس می باشد که از شماره تلفنی در کشور امریکا برخوردارند. مشتریان حال حاضر GrandCentral نیز همچنان مانند قبل به این سرویس دسترسی خواهند داشت.
گفته می شود که این خرید گوگل تغییراتی را در سرویس Google Talk نیز بوجود آورد.

  منبع خبر : وین بتا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد