ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

یاهو 300 میلیون دلار برای خرید شرکت BlueLithium پرداخت کرد

کمپانی یاهو قدرت رقابت خود در عرصه تبلیغات آنلاین را با خرید 300 میلیون دلاری شرکت BlueLithium بهبود بخشید. خبر خرید BlueLithium روز چهارشنبه اعلام شد و وب سایت رسمی BlueLithium نیز به اطلاع رسانی این خبر پرداخت.

BlueLithium شرکتی است واقع در ایالت کالیفرنیا کشور امریکا که به سرویس دهی تبلیغات آنلاین و بنرهای تبلیغاتی برای حدود 1000 وب سایت اینترنتی مشغول است. توانایی شرکت BlueLithium می تواند یاهو را قادر سازد تا در میدان رقابتی تبلیغات با گوگل و مایکروسافت باقی بماند.

بر طبق گفته یاهو خرید BlueLithium تا سه ماه آخر سال جاری میلادی تکمیل خواهد شد که در نهایت BlueLithium به یک شرکت زیر مجموعه ای یاهو تبدیل می شود.

در بخش زیر مجموعه سرویس های تبلیغاتی یاهو هم اکنون دو قسمت Yahoo Publisher Network و Right Media Exchange قرار دارند که به زودیBlueLithium نیز به این خانواده اضافه میشود.

شایان ذکر است که سبقت جویی های سه شرکت یاهو، مایکروسافت و گوگل در زمینه تبلیغات آنلاین باعث شده است که هر سه کمپانی را به خرید شرکت های متخصص در این امر مجبور کند. اما شرکت یاهو نیاز بیشتری به بهبود حضور خود در عرصه تبلیغات دارد زیراکه بر اساس برآورد سود خالص شرکت یاهو در سال جاری میلادی به نسبت سال گذشته، یاهو در کسب جایگاه مالی کاهش سودی نشان داده است.

 مشاهده: سایت رسمی Bluelithium
 منبع خبر: نقل از PCWorld

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد