ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

عرضه نسخه آزمایشی یاهو مسنجر 9

کمپانی یاهو با اعلام پشتیبانی از قابلیت انتقال فایل های حجیم تر و امکانات رسانه ای جدید در پیغام رسان یاهو مسنجر، نسخه نهم (آزمایشی) این نرم افزار را در دسترس عموم کاربران قرار داد.

Yahoo Messnger 9.0 نسخه آزمایشی این پیغام رسان است و قابلیت ها و امکانات جدیدی همچون به اشتراک گذاری و تماشای زنده تصاویر ویدیویی در هنگام بر قراری تماس زنده با دوستان را به همراه دارد.

کاربران با استفاده از نسخه جدید یاهو مسنجر 9 آزمایشی می توانند شکلک های بزرگتری مرتبط با لیست دوستان مشاهده کنند و کلیپ های ویدیویی بر روی وب بطور مستقیم در ارتباطات فوری پخش می شود.

همچنین سرعت ارسال فایل در یاهو مسنجر بهبود یافته است و حتی کاربران می توانند فایل های بسیار حجیم تر از گذشته به رایانه دوست خود ارسال نمایند.

پیغام رسان یاهو مسنجر در حدود 28 میلیون کاربر اینترنت را پذیرا می باشد و این آمار بسیار نزدیک به تعداد کاربران 30 میلیونی پیغام رسان فوری AOL می باشد.

+ شایان ذکر است که نرم افزار یاهو مسنجر از محبوبیت بسزایی در میان کاربران ایرانی برخوردار است اما مدتی است به دلایل نامعلوم نام کشور ایران از فرم درخواست ثبت نام در سایت یاهو حذف گردیده است.

 دانلود: یاهو مسنجر نسخه 9 آزمایشی
 منبع خبر: tomshardware

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد