ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

به جای «سرگیجه» تماشاگران سینما فلسطین «میوه ممنوعه» تماشا کردند

تماشاگران سینما که شب هفتم مهر ماه به قصد تماشای فیلم سینمایی «سرگیجه» به سینما فلسطین آمده بودند، پس از گذشت دقایقی، از تماشای فیلم انصراف داده و از مسوولان سینما درخواست کردند تا با روشن کردن تلویزیون سالن انتظار، به آنان اجاز دهند سریال «میوه ممنوعه» را در همان محل به تماشا بنشینند.


به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، سانس آخر سینما فلسطین به اکران سینمایی «سرگیجه» (به کارگردانی محمد زرین دست) اختصاص داشت؛ کارگردانی که اتفاقا معتقد است فیلمش اثری متفاوت در تاریخ سینمای ایران محسوب می‌شود و تنها برای تماشاگر ایرانی ساخته نشده است.

به گفته‌ی یکی از تماشاگران این سانس، نمایش فیلم ابتدا با حدود 80 تن آغاز شد، پس از گذشت نیم ساعت به تدریج تماشاگران خود را از دست داد تا در نهایت تنها 10 تا 20 تن در سالن باقی مانند.


بر اساس این گزارش ایسنا، با نزدیک شدن به زمان پخش «میوه‌ ممنوعه» اندک تماشاگر باقی مانده در سالن نیز در نهایت به این نتیجه رسیدند که بهتر است که سالن را ترک کنند و در شرایطی که ساعت بیست دقیقه مانده به 10 شب بود با صدای بلند اعلام کردند که می‌خواهند به تماشای «میوه ممنوعه» بنشینند.

این تصمیم که توسط تمامی افراد حاضر در سالن به تصویب رسید، تماشاگران «سرگیجه» را به مرور راهی سالن انتظار سینما کرد تا مسوول بوفه که در حال جمع کردن وسایل و ترک سالن بود در نهایت متقاعد شود که یکی از تلویزیون‌ها را روشن کند!

منبع: ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد