ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

گوگل سرویس پرداخت آنلاین خود را معرفی‌ و ارائه کرد

گوگل هفته گذشته سرویس پرداخت آنلاین خود را با نام Google Checkout ارائه کرد. این سرویس می‌ تواند به طور مستقیم به عنوان رقیب‌ مشابه خود یعنی‌ PayPal باشد.
در این سرویس به جای استفاده از روش قدیمی‌ برای خرید و وارد کردن اطلاعات، گوگل با استفاده از ارسال اطلاعات شخصی‌ و مالی‌ کاربر به طرف فروشنده محصول یا خدمات که جزو سیستم پرداخت آنلاین گوگل می‌ باشد، مراحل خرید را سرعت می‌ بخشد و کاربر دیگر نیازی به وارد کردن اطلاعات خود برای خرید ندارد و تمام مراحل از طریق این سرویس با امنیت کامل تامین می‌ شود. این سرویس در حال حاضر فقط برای محصولاتی‌ که از سوی گوگل معرفی‌ و تبلیغ می‌ شود قابل استفاده می‌ باشد و برای مطلع کردن کاربر از اینکه کدام محصولات معرفی‌ شده در گوگل از این سرویس استفاده می‌ کنند، در کنار لینک و مشخصات مربوط به آن یک سبد خرید به رنگ سبز قرار می‌ گیرد.                        
این خدمات همچنین برای فروشندگانی‌ که در گوگل تبلیغات خود را ارائه می‌ کنند به صورت رایگان می‌ باشد و تا این لحظه فروشندگانی‌ شامل Jockey، Starbucks Store، Levi's، Dockers، Buy.com، Timberland ، Zales و تعدادی دیگر از با استفاده از این پرداخت آنلاین گوگل محصولات خود را به فروش می‌ رسانند.
در این سرویس تمام اطلاعات مربوط به خریدهای کاربر در حساب وی در این سرویس قابل مشاهده می‌ باشد و همچنین طبق گفته گوگل این سرویس از کاربر در مقابل سایت هایی‌ که برای به دست آوردن اطلاعات مالی‌ وی فریب می‌ دهند محافظت می‌ کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد