ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

شاید مایکروسافت باید نام آفیس 2007 را به آفیس 2008 تغییر دهد !

وارد سایت گوگل شوید و در کادر جستجو عبارت "Delay" به معنی "تاخیر" را بنویسید اکنون بر روی دکمه "I'm Feeling Lucky" کلیک کنید، در این لحظه شما مستقیمآ به سایت مایکروسافت راهنمایی می شوید.                                                   
بله شاید امروز اتفاق بالا برای شما نیافتد و جنبه شوخی داشته باشد اما با اعلام های فراوانی که طی روزها و ماههای اخیر توسط مایکروسافت پیرامون تاخیر در ارائه ویندوز ویستا و آفیس 2007 صورت گرفته است این امر چندان دور از انتظار نخواهد بود.
همواره نیاز کاربران پیرامون بهبود کیفیت یک بسته نرم افزاری مهمترین عامل در ارائه نگارشهای جدید بوده است و مایکروسات با تکیه بر همین اصل است که مرتبآ تاریخ ارائه محصولات خود را همانند آفیس 2007 که مجددآ در این هفته اعلام شد در زمان مقرر آماده نخواهد شد، به تاخیر می‌ اندازد.
با توجه به آنکه چندی است مایکروسافت محصولات خود را بر پایه تاریخ انتشار آنها شماره گذاری می کند بنابراین از این پس بجای آفیس 2007 باید در انتظار آفیس 1+2007 باشیم ! زیرا آنگونه که اعلام شده است این مجموعه با یک تاخیر یک ساله روبرو می شود.
در صورتیکه نمی خواهید تا زمان ارائه آفیس 2007 به انتظار بمانید، یک نگارش آنلاین در سایت Citrix قرار داده شده است که شما را از دانلود کردن فایل های حجیم آفیس 2007 بی نیاز می کند.
نامهای قدیمی آفیس 2007 تاکنون عبارت اند از Office 12، Office 2006 و Office Vista که هر یک به دلایلی عوض شده اند.

پیش نمایش آنلاین آفیس 2007

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد