ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

مایکروسافت به خاطر نرم افزار تشخیص اصالت ویندوز تحت تعقیب قانونی

مایکروسافت شکایتی ‌که هفته گذشته از سوی فردی به نام رایان جانسون به دادگاه فدرال سیاتل ارائه شده بود را رد کرد.
موضوع این شکایت از سوی این فرد در مورد نرم افزار تشخیص اصالت ویندوز (Windows Genuine Advantage) عنوان شده بود. این نرم افزار هرروز به سایت مایکروسافت متصل می‌ شود تا از اصل بودن سیستم عامل نصب شده بر روی کامپیوتر اطمینان حاصل کند و همچنین فایل های تنظیمات این برنامه به روز شود.
این در حالی‌ است که مایکروسافت پس از مطلع شدن این مشکل بر روی سیستم کاربران روز سه شنبه گذشته نسخه به روز شده ای از این نرم افزار را ارائه کرد؛ اما‌ این مشکل زمانی‌ رفع شد که برایان جانسون از اهالی لس آنجلس شکایت خود را تنظیم و به دادگاه فدرال سیاتل ارائه کرده بود.
این فرد مدعی‌ شده بود که روش به کار رفته در نرم افزار تشخیص اصالت ویندوز، اطلاعاتی را از کامپیوتر شخصی‌ و بدون جلب رضایت او به سرورهای خود در واشنگتن منتقل می نماید و با این کار حقوق مصرف کنندگان محصولاتش را نقض نموده است.
مایکروسافت برای دفاع از خود این ادعا را رد کرد و عنوان کرد که این کمپانی‌ نرم افزار خود را بر اساس نظرات ارسالی‌ از سوی کاربران تغییر و ویرایش می‌ دهد که به محض مطلع شدن از این مشکل نسخه به روز شده از این نرم افزار را منتشر کرد.
در حالی‌ که رایان جانسون توضیحی‌‌ در این مورد به صورت عمومی‌ عنوان نکرده است، وکیل وی عنوان کرد : " این شخص برای مهم شدن خود این شکایت را ارائه نکرده است. اما این موضوع برای مایکروسافت بیشتر از این روشن است که این مشکل در نرم افزار شناخت اصالت ویندوز باعث بروز مشکلاتی‌ می‌ شد ".

به نقل از Beta News

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد