ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

معرفی بعد جدید برای چت روم ها توسط گوگل

روز سه شنبه گوگل به معرفی سرویس جدید خود Lively پرداخت.این سرویس به کاربران اجازه می دهد تا علاوه بر امکانات معمول چت، به ایجاد آواتارهای کارتونی آنلاین و اتاق های مجازی بپردازند.

به گزارش بخش خبر تراشه از همکاران سیستم، همچنین کاربران می توانند اتاق های ساخته شده را به وبلاگ یا وبسایت خود اضافه کنند.این سرویس از طریق www.lively.com قابل دسترسی است.

این سرویس و سرویس های مشابه بعد جدیدی را به چت روم ها اضافه خواهد کرد و باعث تغییر نحوه تعامل کاربران در وب خواهد شد. تا پیش از این چت روم ها دوبعدی بودند و امکان انتقال متن و ویدیو را فراهم کرده بودند اما با اراپه سرویس جدید محیط جذاب تری در چت فراهم می شود و کاربران قادر خواهند بود تا اتاق های ساخته شده توسط خود را به وبلاگ، وبسایت و یا حتی پروفایل خود در شبکه های اجتماعی از قبیل فیس بوک اضافه کنند.

در اتاق های ساخته شده توسط این سرویس حداکثر 20 نفر به طور همزمان در یک اتاق می توانند به چت بپردازند و کاربران این امکان را خواهند داشت تا اتاق ها را به شیوه دلخواه خود تزیین کنند و می توانند از ویدیو ها و تصاویر موجود در یوتیوب و پیکاسو برای تزیین این اتاق ها کمک بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد