ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

ITShare

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

پردازنده چهار هسته ای "Penryn" با 12 مگابایت حافظه پنهان

کمپانی اینتل (Intel) اعلام کرد تاریخ رسمی ارائه پردازنده ی "Penryn" روز 11 نوامبر سال جاری برابر با 20 آبان ماه خواهد بود. این مدل سی پی یو ها دارای 12 مگابایت حافظه پنهان (Cache) خواهند بود و متوسط سرعت آنها از 2 تا 2.16 گیگاهرتز می باشد.

پردازنده های "Penryn" بر پایه پردازنده های چهار هسته ای خانواده Xeon ساخته شده اند و طبق آنچه در سایت رسمی اینتل نوشته شده است این شرکت قصد دارد در روز 11 نوامبر 7 مدل از این پردازنده ها را جهت خرده فروشی روانه بازار نماید.

پردازنده های "Penryn" چهار هسته ای از نظر نام گذاری به دو دسته تقسیم شده اند؛ استاندارد "E" و "X" که به ترتیب معرف داشتن 80 و 120 وات TDP می باشند. همچنین، مدل پیشرفته تر این پردازنده ها که دارای بیش از 120 وات TDP می باشد و با استاندارد "L" شناخته می شود تا نیمه نخست سال 2008 میلادی ارائه نخواهد شد.

در زیر لیست قیمت جهانی این پردازنده نوشته شده است که ارزانترین مدل E5405 با قیمت 209 دلار می باشد.

مدل: X5460 سرعت 3.16 GHz حافظه پنهان 12MB قیمت 1,172 دلار
مدل: E5450 سرعت 3.00 GHz حافظه پنهان 12MB قیمت 851 دلار
مدل: E5440 سرعت 2.83 GHz حافظه پنهان 12MB قیمت 690 دلار
مدل: E5430 سرعت 2.83 GHz حافظه پنهان 12MB قیمت 455 دلار
مدل: E5420 سرعت 2.50 GHz حافظه پنهان 12MB قیمت 316 دلار
مدل: E5410 سرعت 2.33 GHz حافظه پنهان 12MB قیمت 256 دلار
مدل: E5405 سرعت 2.00 GHz حافظه پنهان 12MB قیمت 209 دلار

 منبع خبر: dailytech.com

یک حفره خطرناک پیغام رسان یاهو را تهدید می کند

بنابر گفته برخی محققین و کارشناسان امنیتی یک حفره خطرناک در برنامه یاهو مسنجر، کاربران را تهدید می کند.

Wei Wang، یک محقق امنیتی آزمایشگاه McAfee's Avert ، در وبلاگ خود می نویسد: "جزئیات مربوط به این حفره ابتدا در یک سایت چینی منتشر شد و سپس به صورت عمومی این مساله به شرکت یاهو اطلاع داده شد."

البته هنوز هیچ کد مخربی برای آن منتشر نشده است اما این حفره نسخه 8.1.0.413 یاهو مسنجر را تحت تاثیر قرار می دهد و زمانی اتفاق می افتد که درخواست مشاهده Webcam از طرف یک کاربر پذیرفته شود.

Greg Day، یکی از کارشناسان مکافی، در این زمینه می گوید: "این حفره که از انواع سرریزی پشته می باشد زمانی رخ می دهد که یک کد در یک بخش با حق دسترسی نامشخص، اجرا گردد و همین امر باعث می شود تا کدهای دیگر دریافت شده و اجرا گردند."

مکافی به کاربرانش هشدار داده است که درخواست های Webcam های ناشناس را نپذیرند تا زمانی که شرکت یاهو یک اصلاحیه مشخص برای این حفره منتشر کند و مدیران شبکه نیز می تواند روی فایروال اصلی پورت TCP 5100 را ببندند.

لازم به ذکر است که هنوز یاهو هیچ توضیحی در این مورد منتشر نکرده است.

منبع خبر: مشورت (نقل از Techworld)

۴ راه ساده برای ذخیره فایل هایتان بر روی اینترنت

برای اینکه بخواهید فایلهای مورد نظرتان را در اینترنت ذخیره نمایید انتخاب های متفاوتی وجود دارد ، بعضی از آنها بخوبی کار نمی‌کنند و بعضی دیگر کارکردی پیچیده دارند و یا از تبلیغات آزار دهنده استفاده میکنند ، از طرفی پایین بود سرعت اینترنت مشکلی دیگر پیش روی کاربران ایرانی میگذارد که همین امر انتخاب یک سرویس مناسب را برای آنها مشکل میکند.
تا بحال با سرویس های زیادی از این دست آشنا شده اید که هر کدام امکانات گوناگونی در اختیار کاربران قرار میدهند ، در ادامه این مطلب نیز قصد داریم تا به معرفی ۴ وب‌سایت دیگر در این زمینه بپردازیم که علاوه بر سادگی ، امکانات خوبی در اختیار شما میگذارند.


Dropboks : این سایت که از تکنولوژی ajax بهره میبرد نهایت سادگی را به شما نشان میدهد ، تنها چیزی که میبینید یک فروم آپلود و لیست فایلهای ذخیره شده است ، DropBoks فضایی برابر با 1 گیگا بایت در اختیار شما میگذارد و محدودیت حجمی هر فایل برای آپولد 50 مگابایت است همچنین برای استفاده از ان ثبت نام ضرورتی ندارد.


Ewedrive : بعد از ثبت نام به شما یک آدرس اختصاصی همراه با 1 گیگا بایت فضا اختصاص داده میشود که میتوانید آن را بصورت عمومی یا خصوصی انتخاب کنید. هیچ محدودیتی برای حجم آپلود و دانلود وجود ندارد و همچین میتوانید از قابلیت رمزنگاری (encryption ) بر روی فایلهایتان استفاده کنید


OneDump : آیا میخواید فایلهایتان را سریع آپلود کنید ؟ نگران نباشید چون onedump به شما کمک میکنید ، در onedump شما قادر خواهید بود هر بار تا 10 فایل 5 مگابایتی که شامل عکس ، text و فایل صوتی است را بدون محدودیت حجمی ذخیره نمایید.
استفاده از این سایت احتیاجی به ثبت نام ندارد و همچنین این قابلیت را به شما میدهد تا بتوانید برای فایلهای خود پسورد تعیین نمایید. علاوه بر اینها شما قادر خواهید بود تا از طریق ارسال ایمیل فایلهای مورد نظرتان را نیز در آن آپلود نمایید.


Dropsend : در واقع یک سرویس برای ارسال فایلهای حجیم از طریق ایمیل است اما شما میتوانید از آن برای ذخیره فایلهایتان نیز بهره ببرید. در حالت رایگان این سایت فضایی برابر با 250 مگابایت در اختیارتان قرار میدهد که برای در اختیار گرفتن فضای بیشتر نیاز به پرداخت پول دارید.

گوگل بسته نرم افزاری StarOffice را به گوگل پک اضافه کرد

تقریبا در حدود دو سال پیش گوگل و شرکت Sun Microsystems همکاری با یکدیگر در عرضه نرم افزاری را اعلام کردند. اما از آن زمان جزئیات بیشتری در مورد این توافق شنیده نشد تا به امروز که شرکت گوگل بسته نرم افزاری StarOffice را به "گوگل پک" (Google Pack) اضافه کرد.

اواخر هفته گذشته گوگل بسته نرم افزاری StarOffice را که هم اکنون پایه بسته آفیس OpenOffice.org می باشد را به "گوگل پک" اضافه کرد. "بسته گوگل" (Google Pack) هم اکنون 13 عدد عضو نرم افزاری در خانواده خود دارد که نرم افزارهایی همچون Skype، RealPlayer، Adobe Reader و Spyware Doctor شامل آن هستند.

بطور معمول نرم افزارهای درون گوگل پک بطور رایگان ارائه میشوند و اضافه شدن عضو جدید جذابیت آنچنانی نمی تواند به همراه داشته باشد اما بسته نرم افزاری StarOffice بطور معمول در حدود 70 دلار آمریکا قیمت دارد. بنابراین تصمیم جدید گوگل بطور مستقیم شرکت مایکروسافت و بسته نرم افزاری آفیس آنرا هدف قرار داده است. در سوی دیگر می توان دریافت که گوگل علاقه ندارد بسته آفیس آفلاینی را تولید کند.

به هر حال در این رقابت سرویس دهی کاربران نرم افزارها هستند که سود بیشتری را می برند زیراکه مایکروسافت نیز قصد دارد نسخه متفاوت رایگان و مبتنی بر پشتیبانی تبلیغاتی از بسته نرم افزاری آفیس را به زودی منتشر کند بطوریکه گوگل نیز به سختی در بهبود سرویس آنلاین "Docs & Spreedsheets" تلاش می کند.

اما این رقابت تنها میان گوگل و مایکروسافت به انتها نمی رسد بلکه نرم افزار WordPerfect شرکت Corel نیز می تواند تحت تاثیر قرار بگیرد و یا بسته نرم افزاری آفیس OpenOffice.Org که در رشد سهم بازار خود محدود خواهد شد.

 مشاهده: گوگل پک
 مشاهده: StarOffice
 منبع خبر:BetaNews

گوگل خدمات ویدیویی خود را متوقف می‌کند

شرکت اینترنتی گوگل قصد دارد ارائه خدمات ویدیویی خود را متوقف کند. این اقدام گوگل موجب می‌شود کاربرانی که این محتوا را خریداری و یا اجاره کرده‌اند، نتوانند ویدیوهای خود را در آینده مشاهده کنند.

به گزارش بی‌بی‌سی، گوگل با ارسال یک ایمیل به کاربران خود اعلام کرد پول‌های دریافت شده برای ویدیوها را به کاربران پس نخواهد داد و به جای آن مشتریان می‌توانند در سیستم پرداخت آن لاین این شرکت موسوم به "گوگل چک اوت" از یک اعتبار ثابت استفاده کنند.

این اقدام گوگل ‪ ۹‬ماه پس از آن روی داد که این شرکت سایت "یوتیوب" را که آن نیز خدمات ویدیویی می‌فروخت، به قیمت ‪ ۱/۶۵‬میلیارد دلار خریداری کرد.

گوگل از ژانویه سال گذشته فروش محتوای ویدیویی را بر روی وب سایتش آغاز و برنامه‌هایی مانند "بازمانده"، "سی‌آی‌اس" و "استار ترک" را به بهای ‪ ۱/۹۹‬دلار بفروش رساند.

گوگل اعلام کرده است کابران می‌توانند از اعتبار "گوگل چک اوت" ‪ ۵‬دلاری بهره‌مند شوند که این اعتبار طی ‪ ۶۰‬روز منقضی می‌شود. 

مشاهده: Google Checkout
 منبع خبر: ایرنا (نقل از BBC.co.uk)

ضد ویروس رایگان AVG Free Edition 7.5.484

نگارش جدید ضد ویروس AVG ابزاری است جهت حفاظت رایانه های شخصی در برابر تهدیدات ناشی از ویروس ها که توسط شرکت GRISOFT ارائه شده است.

به شما پیشنهاد می کنیم به جمع میلیون ها استفاده کننده ای که با رضایت کامل از این ضد ویروس استفاده می کنند بپیوندید و بصورت کاملآ رایگان از ضد ویروس AVG بهره ببرید.

شایان ذکر است که در این نسخه ویژگی کشف نمونه های خاصی از آلودگی ها بهبود یافته است و ارتقا نسخه های قبلی به این نسخه پیشنهاد میشود.

 دانلود: AVG Free Edition 7.5.484 حجم: 25.35 مگابایت
 مشاهده: سایت رسمی

افزایش سرعت اینترنت تا 10 برابر با Onspeed 6.0.9 b214

افزایش سرعت Dial-Up تا 10 برابر
افزایش سرعت ADSL تا 5 برابر
افزایش سرعت Wireless تا 8 برابر

نرم افزاری برای افزایش سرعت اینترنت ، همان طوری که در بالا ذکر شد این نرم افزار قادر است تا سرعت ارتباط به اینترنت را بسته به نوع اتصال آن به چندین برابر افزاش دهد.
استفاده از این نرم افزار بسیار آسان بوده و نصب آن ساده می باشد.
این نرم افزار برای سیستم های عامل ویندوز و مکینتاش ساخته شده است.
از این نرم افزار در دنیا بیش از 500،000 کاربر اینترنتی استفاده می کنند و طبق نظرسنجی که از آنها به عمل آمده است خیلی از آنها از این نرم افزار راضی بوده اند.

دانلود:Download + Crack

Download Accelerator Plus v8.5.5.5 Premium + CRACK

همانطور که همه میدانید، Download Accelerator Plus یا DAP یکی از بهترین نرم افزارهای مخصوص دانلود است و یکی از پر استفاده ترین نرم افزارها بین دیگر نرم افزارهای مخصوص مدیریت دانلود است و این قابلیت را داراست که با بالاترین سرعت ممکن برای شما دانلود کند.
از خصوصیات این نرم افزار میتوان به سرعت بسیار بالا (چیزی نزدیک به 3 برابر همیشه)، اطمینان بالا، پشتیبانی دایمی از Resume و بازسازی ایرادهای دانلود نام برد.
این نرم افزار بصورت خودکار به جستجوی Mirror پرداخته و شما میتوانید با Dial-Up یا ADSL از چندین سرور فایل خود را دانلود کنید و همین امر به افزایش سرعت شما کمک میکند.
DAP از فایلهای شما در برابر قطع شدن های ناشی از قطع برق، از بین رفتن ارتباط و مشکلاتی از این قبیل محافظت میکند و شما میتوانید با اطمینان خاطر از این نرم افزار استفاده کنید.
این نرم افزار سازگاری کامل با انواع مرورگرها همچون Netscape, Internet Explorer, and Opera, Mozilla/Firefox دارد و برای راحتی کار شما در امر استخراج لینک یا هایلایت، تولباری در Internet Explorer قرار میدهد و شما با هر نوع ارتباطی (dial-up, cable, DSL / ADSL, T1 و . . .) میتوانید از این نرم افزار اسفاده کنید.
خصوصیات دیگری نیز این نرم افزار دارد همچون دادن برنامه زمانی برای دانلود، قطع خودکار ارتباط پس از اتمام دانلود و غیره.
قطعا از کار با این نرم افزار لذت خواهید برد.


 دانلود دانلود ۱ دانلود ۲ دانلود ۳ 

  پسورد:irishdb123

 سایت رسمی

Real Desktop v1.19

Real Desktop یکی از جالبترین و زیباترین نرم افزارهای زیباسازیست که تو عمرم دیدم.
به وسیله این نرم افزار بسیار جالب شما میتوانید صفحه نمایش ویندوز خود را از بالا و به حالت 3 بعدی ببینید.
طوریکه میتوانید با آیکون ها بازی کنید و از حالت 3 بعدی بودن صفحه نمایش خود لذت ببرید.


امکانات نرم افزار :

::تغییر سایز آیکون ها
::چرخاندن آیکون ها و برگرداندن به حالت طبیعی
::از بین رفتن و ظاهر شدن خودکار نام فایل
::نشان دادن یا مخفی کردن نام فایلها
::کشیدن آیکون و رها ساختن آن (Drag & Drop)
::عدم کاستن سرعت در هنگام استراحت نرم افزار
::عدم نیاز به سخت افزار خیلی قوی
::بسیار کارآمد
::انواع سطل آشغال
::انواع تم
::انعکاس آیکونها در محیط اطراف
::امکان انتخاب والپیپر
::انواع استال آیکونها و پشت زمینه
::انواع مختلف نور و جهت تابش آن

نحوه رجیستر برنامه : پس از کپی کردن Real Desktop از پوشه Crack به داخل فولدر برنامه آنرا اجرا کنید و با هر شماره ای که خواستید رجیستر کنید.

  9.09 مگابایت
 دانلود

پخش کننده رسانه ای RealPlayer 11.0.0.175 With Crack

           

هتر از هر کسی می دانید که برترین فایلهائی که به روی اینترنت استفاده می شود از جهت سبکی و کیفیت ، فایلهائی با پسوندهای RM و RAM و RA هستند. و همچنین فایلهای تصویری با همین پسوندها ... اما افرادی هستند که از این نوع فایلها داشته و از چگونگی اجرای آنها خبردار نیستند.

برای این دسته از افراد باید بگم که نرم افزار RealPlayer ساخته شده توسط کمپانی RealMedia در سرتاسر جهان وجود دارد تا شما به راحتی این فایلها را اجرا کنید. نرم افزاری کامل و قدرتمند جهت خواندن فایلهای اختصاصی Real و همچنین قابلیت اجرای بیش از 30 نوع پسوند صوتی و تصویری دیگر ...

در نسخه جدید RealPlayer کاربران می توانند کلیپ های ویدئویی سایت هایی همچون YouTube را بطور مستقیم بر روی کامپیوتر خود دانلود نمایند.

قابل ذکر است که نگارش پیش روی شما نسخه Beta از ورژن 11 این نرم افزار می باشد.

 دانلود: RealPlayer 11.0.0.175 Beta 

 دانلود:RealPlayer 11.0.0.175 Beta+Crack

 دانلود:Mirror
 تصاویر: کلیک کنید
 مشاهده: سایت رسمی